ستاره جوان بارسا در آستانه جدایی

ترافیک بازیکنان بیش از همه در خط میانی بارسلونا احساس می شود تا آنجا که باعث شده تا کومان دست به فروش برخی از بازیکنان جوانش بزند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، از بین همه بازیکنانی که رونالد کومان می‌خواهد تابستان امسال آنها را بفروشد، ریکی پویج بدون شک اولویت اول بوده و مربی هلندی ظاهراً هیچ تمایلی به استفاده از ستاره جوان و جویای نام بارسلونا ندارد.

پویج که از اعضای آکادمی بارسلونا محسوب می‌شود از سه بازی ابتدایی بارسلونا در این فصل از رقابت‌های لالیگا حتی یک دقیقه هم بازی نکرده است، چرا که سرمربی آبی و اناری‌ها با صراحت اعلام کرده است که این بازیکن جایی در برنامه‌هایش ندارد.

با توجه به اتفاقاتی که تا این لحظه رقم خورده، شروع فصل آتی برای ریکی پویج قرار است با شرایط سختی همراه باشد. او اگرچه در فصل گذشته ۲۴ بازی انجام داد، اما در مجموع فقط ۶۰۰ دقیقه در زمین حضور داشت و به هیچ عنوان نتوانست کومان را برای متقاعد کند.

با توجه به ترافیک بالای بازیکنان خط میانی بارسلونا از جمله سرجیو بوسکتس، فرنکی دی یونگ و پدری که همگی نیز جز بازیکنان ثابت بارسلونا محسوب می‌شوند، دور از انتظار نیست که کومان تمایلی به استفاده از پویج نداشته باشد و ترجیح دهد این بازیکن را به فروش برساند.

با این حال، پویج حتی به عنوان یک گزینه جایگزین نیز در نظر گرفته نمی‌شود و بازیکنانی همچون سرجی روبرتو و گاوی در ترکیب این تیم حضور دارند که انتخاب‌های بعدی رونالد کومان محسوب می‌شوند.

ریکی پویج علی رغم شرایط دشوارش با کومان هنوز مصمم است در باشگاهی که از کودکی در آن حضور داشته، بماند. با این حال اگر او تصمیم بگیرد که مسیرش را جایی غیر از کاتالونیا ادامه دهد، باید خیلی سریع تصمیم بگیرد تا شاید بتواند در جایی دیگر شانس خود را برای پیشرفت و تبدیل شدن به یک ستاره امتحان کند.

کد خبر 518525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.