پوگبا: اوضاع در یونایتد خیلی بهتر شده

ستاره فرانسوی منچستریونایتد که تنها یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد از شرایط خودش و تیمش در فصل جاری صحبت کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، هافبک فرانسوی شانس شیاطین سرخ به موفقیت تیمش در این فصل از رقابت‌ها امیدوار است و باور دارد که کار زیر نظر اوله گونار سولشایر می‌تواند او را به روزهای خوبی در لیگ جزیره و حتی قله‌های اروپا برساند.

گمانه زنی‌ها در مورد آینده پوگبا در اوایل نقل و انتقالات تابستانی شدت گرفته بود و این هافبک در حال حاضر کمتر از یک سال به تاریخ انقضای قرارداد خود فاصله دارد. با این حال، پل پوگبا تأکید کرده است که تیم فعلی منچستریونایتد قوی‌ترین تیم منچستر بوده که تو تا این لحظه در آن بازی کرده است و شرایط او در اولدترافورد کاملاً راضی کننده به نظر می‌رسد.

پوگبا در خصوص شرایط یونایتدی‌ها در این فصل گفته است: منچستر یونایتد همیشه جز تیم‌های قدرتمند بوده ولی بدون شک تیم فعلی، بهترین تیم منچستریونایتد است که من در آن بازی کرده‌ام. در DNA این باشگاه پیروزی و کسب عناوین وجود دارد. تیم قدرتمندی داریم و نسبت به آینده نیز امیدواریم اما میدانیم که مسیر سختی در پیش روی ماست. به هر حال ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

پوگبا در مورد آینده خود در باشگاه منچستری با توجه به اتمام قراردادش در پایان فصل هیچ پاسخی نداد، اما اعتراف کرد که از فوتبال خود در منچستر لذت می‌برد. این در حالی است که عده‌ای خبرنگاران و رسانه‌ها از نارضایتی او خبر داده و اذعان کرده‌اند که این بازیکن به دنبال راهی برای خروج از جمع شیاطین سرخ است.

احتمالاً رابطه خوب پوگبا و سولسشر یکی از دلایل اصلی تداوم حضور پوگبا در یونایتد بوده و این بازیکن نیز در پایان صحبت‌هایش شخصاً به این مسئله اشاره کرده است: من مدت‌هاست اوله را می‌شناسم و ما همیشه رابطه خوبی با هم داریم. البته رابطه او با سایر بازیکنان تیم نیز بسیار خوب است. سولسشر به عنوان بازیکن در این تیم حضور داشته و بنابراین باشگاه را به خوبی می‌شناسد. او از زمان حضورش تأثیرات بسیار مثبتی گذاشته و روند خوبی را در پیش گرفته است.

کد خبر 518518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.