بلاتکلیفی در امامزاده عبدالله/چرا مراسم تحلیف شورا برگزار نمی‌شود؟

با گذشت یک ماه از مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهرهای کشور، مراسم تحلیف اعضای ‏شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله آمل انجام نشده است. ‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، تحلیف نشدن اعضای شورا و تأخیر در معرفی سرپرست یا شهردار برای شهر امام‌زاده عبدالله، موجب بلاتکلیفی و سرگردانی مردم برای امور جاری و نارضایتی آنها شده است.

یکی از منتخبین دوره ششم شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله با بیان اینکه پیگیری زیادی از استانداری و فرمانداری شهرستان برای تعیین تکلیف این موضوع شده است، افزود: پاسخ مناسبی داده نشده است و منتظر جواب قطعی از سوی وزارت کشور هستیم.

منتخب شورا با اشاره به اینکه برای تعیین سرپرست شهرداری نیز پیگیری‌هایی شده تا از سوی فرمانداری انتخاب شود، گفت: این مهم نیز از سوی فرمانداری محقق نشده است که انتظار می‌رود مسئولان وزارت کشور و استان هرچه زودتر به وضعیت شهر رسیدگی کنند.

یکی از مدیران شهرداری امامزاده عبدالله آمل نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه قریب به یک ماه است که وضعیت این شهرداری بلاتکلیف است، گفت: برگزار نشدن مراسم تحلیف اعضای شورای شهر، موجب شده است که اعضای این شورا نتوانند سرپرست شهرداری یا شهردار را تعیین کنند و امورات این شهرداری روی زمین باقی مانده است.

به گزارش ایمنا، اواخر تیرماه سال جاری و پس از تأیید انتخابات شوراهای شهر کشور، با نامه میرسلیم رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی، صلاحیت تعدادی از اعضای منتخب شهرهای مازندران تأیید نشد و از این رو مراسم تحلیف اعضای شورای این سه شهر در ۱۴ مرداد برگزار نشد.

شهرهای ساری، چالوس، کلاردشت و امامزاده عبدالله (ع) آمل در لیست عدم تأیید صلاحیت میرسلیم قرار داشتند.

اگر چه کیوان مرادیان دبیر هیأت نظارت بر انتخابات مازندران ۲۸ تیرماه به میرسلیم پاسخ داد و لیست اعضای منتخب شوراهای شهر را ثابت و بدون خدشه اعلام کرد و معتقد بود که این افراد صلاحیتشان بررسی شده و رأی آورده‌اند اما در روزهای گذشته پس از قریب به سه هفته، شوراهای شهر چالوس و کلاردشت با تغییر ترکیب تحلیف شدند.

تنها شهر امامزاده عبدالله در شهرستان آمل، مراسم تحلیف اعضای شورای آن بلاتکلیف باقی مانده است.

کد خبر 518513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.