یوونتوس خروج رونالدو را تایید کرد + جزئیات

باشگاه یوونتوس ایتالیا به صورت رسمی جدایی رونالدو از این تیم را تأیید کرده و جزئیات قرارداد با منچستریونایتد را در سایت رسمی خود بارگذاری کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، باشگاه یوونتوس بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد را با ۱۵ میلیون یورو رقم پرداختی بعلاوه پاداش ۸ میلیون یورو تأیید کرد.

مهاجم پرتغالی روز جمعه تورین را ترک کرد و در همان روز نیز باشگاه شهر منچستر، بازگشت بازیکن سابقش به این تیم را اعلام کرد که با استقبال گسترده هواداران و همچنین رسانه‌های خبری مواجه شد. این بازیکن ۳۶ ساله دیروز تحت آزمایش‌های پزشکی قرار گرفت و یوونتوس اکنون اطلاعات و جزئیات رسمی قرارداد بین دو باشگاه را منتشر کرده است.

رونالدو در سال ۲۰۱۸ به بیانکونری پیوست و در ۱۳۴ بازی ۱۰۱ گل در یووه به ثمر رساند تا در حد فاصل سه سال حضورش بتواند یکی از برترین گلزنان تاریخ این باشگاه لقب بگیرد. بدون شک حضور رونالدو در یوونتوس باعث اتفاقات مثبت زیادی برای این باشگاه شد اما همانطور که رونالدو نیز اقرار کرده بود، او نتوانست به هدف خود در یوونتوس یعنی کسب لیگ قهرمانان اروپا برسد.

باشگاه یوونتوس در خصوص انتقال رونالدو نوشته است:

باشگاه فوتبال یوونتوس اعلام می‌کند که توافق با منچستریونایتد برای واگذاری قطعی حقوق ثبت بازیکن "دوس سانتوس آویرو کریستیانو رونالدو" با مبلغ ۱۵.۰ میلیون یورو قابل پرداخت در پنج سال مالی انجام شده که ممکن است افزایش یابد. برای این قرارداد به عنوان پاداش، حداکثر تا ۸.۰ میلیون یورو، پس از ثبت عملکرد خاص و دستیابی به هدف‌های مورد نظر و ثبت شده در طول مدت قرارداد کاری با بازیکن در نظر گرفته شده است.

به این ترتیب باشگاه یوونتوس نیز پایان همکاری خود را با یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال اعلام کرد تا یکی از جنجال‌برانگیزترین قراردادهای تاریخ باشگاه یوونتوس به پایان برسد و راه رونالدو و تورین از هم جدا شود. یوونتوس پیش از ورود رونالدو به تورین، مهاجم برزیلی کایو خورخه را به خدمت گرفته بود و همینطور انتظار می‌رود که به زودی مویز کین نیز به جمع بیانکونری اضافه شود.

کد خبر 518506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.