ایذه صاحب پارک بانوان و سینما می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر ایذه گفت: باید در کنار کارهای عمرانی در حال انجام، کارهای فرهنگی قوی در این شهرستان انجام شود.

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مدت‌ها بود با تفکرات گاهاً اشتباه مدیریتی، ماشین توسعه ایذه از حرکت ایستاده یا بسیار کند شده بود اما با روی کار آمدن شورای ششم شهر و شهردار جدید تفکری نو به شهرستان تزریق شد.

وی افزود: در همین راستا جلسات متعددی برای رفع مشکلات شهرستان برگزار شد و در یکی از مصوبات، مقرر شد به بانوان شهر ایذه، یک پارک مجزا اختصاص داده شود.

عضو شورای اسلامی شهر ایذه ادامه داد: با توجه به اینکه پارک معروف به پارک شهربازی ایذه، فضایی با مساحت ۲.۵ هکتار است و حریم مناسبی دارد احیا و اختصاص آن به پارک بانوان در دستور کار قرار گرفته است.

خسروی با اشاره به نبود سینما در شهرستان ایذه گفت: سال‌ها پیش دو سینما در شهرستان ایذه فعال بود اما به مرور تعطیل شد و مردم این شهرستان از یکی از زیرساخت‌های تفریح خود محروم شدند. با پیگیری‌های شده توسط شورا، نواقص سینمای شهرداری در حال برطرف شدن است.

وی خاطرنشان کرد: هرچند تاکنون تکمیل ساختمان سینما از لحاظ فیزیکی پیشرفت داشته، اما هنوز راه زیادی مانده است تا در شأن و منزلت مردم فرهنگ دوست ایذه باشد.

عضو شورای اسلامی شهر ایذه که خود سابقه دو دهه مدیریت فرهنگی دارد، گفت: معتقدم با توجه به توانایی شهرستان ایذه و زیر ساخت‌های موجود، در کنار کارهای عمرانی در حال انجام، باید کارهای فرهنگی قوی در این شهرستان انجام شود.

وی اظهار امیدواری کرد: ایذه با فعال شدن این سینما به قطب فرهنگی برای برگزاری جشنواره‌ها و سمینارهای مختلف فرهنگی در سطح استان و کشور تبدیل شود.

کد خبر 518503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.