نگاه عدالت محور و یکدست شورا فرصتی استثنایی برای اهواز است

شهردار منتخب اهواز گفت: نگاه عدالت محور و یکدست شورای شهر اهواز فرصتی استثنایی برای حل مشکلات شهر است که باید با برنامه‌ریزی برای درآمدزایی شهرداری از این فرصت برای بهبود وضعیت موجود استفاده کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز، رضا امینی در حاشیه بازدید از مناطق محروم از جمله کوی سیاحی، کوی مندلی و منبع آب اظهار کرد: اگر دید جامعه شناختی به محلات اهواز و حواشی آن داشته باشیم، هر کدام از نظر برخورداری امکانات، نمره‌ای می‌گیرند که باید در آن توازن ایجاد شود.

امینی افزود: اگر بگوییم که در چهار سال آینده حاشیه شهر را از نظر امکانات و خدمات شهری بهبود می‌بخشیم، چیزی جز شعار نبوده و این مهم به کار کارشناسی و کسب اطلاعات از محلات نیاز دارد، در این راستا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این دوره مدیریت شهری ایجاد تعادل اجتماعی و خدمات شهری در اهواز مخصوصاً در حاشیه است که بازدید میدانی به این امر کمک می‌کند.

شهردار منتخب اهواز خاطرنشان کرد: اگر نگاه به شهر، عدالت محور باشد، راه‌حل مشکلات نیز پیدا می‌شود. همه شهروندان در نظر ما یکسان بوده و تلاش شهرداری به سمت عدالت است که ظرفیت آن در اهواز وجود دارد.

امینی تصریح کرد: کمتر شورایی در کشور یکدستی و هماهنگی شورای شهر اهواز را دارد که این مسئله یک فرصت استثنایی برای کاهش آلام مردم اهواز است.

وی اضافه کرد: در کنار هماهنگی و یکدلی شورای شهر اهواز، نیازمند ابزارهایی هستیم که شهرداری در آن‌ها دچار مشکلاتی بوده و از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کمبود اعتبارات اشاره کرد که باید از بخش‌های دولتی تأمین شود و با ایجاد پروژه‌های شاخص به درآمدزایی‌های مد نظر برسیم.

کد خبر 518485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.