گوشی شیائومی ۱۲ با سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در راه است

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ از دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی با لنز بریسکوپی با زوم ۵ برابری بهره خواهد برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی شیائومی ۱۲ دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی است. همچنین، به نظر می‌رسد که دوربین تله فوتو شیائومی ۱۲ از لنز پریسکوپ با زوم پنج برابری استفاده می‌کند. پیش از این اعلام شده بود که شرکت شیائومی در حال تولید لنز پریسکوپ با زوم ۱۰ برابری است، اما مشخص شد که با زوم ۱۰ برابری فاصله کانونی قابل استفاده نخواهد بود.

بر اساس شایعاتی که چند ماه پیش منتشر شد، مشخص شده بود که شرکت سامسونگ در حال کار بر حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی است، اما هم اکنون به نظر می‌رسد که این حسگر برای شیائومی Mi 12 Ultra به کار خواهد رفت. اخیراً نیز شرکت ZTE از گوشی Axon 30 Ultra با دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی رونمایی کرد، البته لنز پریسکوپ این گوشی هوشمند تنها هشت مگاپیکسل است.

انتظار می‌رود که گوشی شیائومی ۱۲ دارای صفحه نمایش LTPO AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز باشد. به احتمال بسیار زیاد این محصول به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد شد و از رم LPDDR5X بهره خواهد برد. همچنین، گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ اولت را که نیمه دوم سال آینده عرضه می‌شود، دارای تراشه اسنپدراگون 898 Plus SoC خواهد بود.

کد خبر 518463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.