بزرگترین رویداد مجازی برای ایجاد شهرهای پایدار در راه است

سی‌ام سپتامبر تا یکم ماه اکتبر، بزرگترین رویداد مجازی تاریخ در زمینه پایدارسازی شهری برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، امروزه مردم در اغلب نقاط دنیا بسیار بیشتر از قبل به مزایای پایداری، سبزسازی و بهبود کیفیت زندگی در شهرها پی برده و اقدامات عدیده‌ای برای رسیدن به آن اتخاذ کرده‌اند. با وجود بحران کرونا و تغییرات اقلیمی جای تعجب نیست که مدیران نیز بسیار فعال‌تر از قبل به موضوع بهبود کیفیت زندگی بپردازند و استراتژی‌هایی برای تحقق آن اعمال کنند. در این راستا، یکی از کمپانی‌های اتریشی به نام Urban Future که در راستای پایدارسازی شهری فعالیت می‌کند میزبان بزرگترین رویداد مجازی تاریخ در این عرصه خواهد بود که قرار است از سی‌ام ماه سپتامبر تا یکم اکتبر ۲۰۲۱ برقرار باشد.

البته برنامه مجازی در سه کشور آرژانتین، فنلاند و استرالیا نیز منتشر می‌شود و در آن ۱۰۰ نهاد مختلف و ۲۰ هزار نفر از مردم این سه کشور می‌توانند به حکایت‌های بیش از ۶۰ طراح شهری در زمینه موفقیت‌های خود در پایدارسازی شهری گوش دهند.

کارکنان Urban Future توانسته‌اند بیش از ۵۰ هزار طراح و مدیر شهری از سراسر جهان را به جنبش خود جذب کنند و با آن‌ها به بحث در مورد استراتژی‌های پایدارسازی شهری بپردازند. این افراد به طور پیوسته و از طریق برنامه‌های مجازی با یکدیگر در ارتباط هستند و ایده‌های خلاقانه خود برای ایجاد شهرهای پایدار را به اشتراک می‌گذارند علاوه بر این اعضا Urban Future تلاش می‌کنند زندگی پایدار را در میان ساکنان شهرهای خود ترویج دهند و آن‌ها را نیز به اعمال اقداماتی در جهت افزایش فضاهای سبز سوق دهند.

بزرگترین رویداد مجازی پایدارسازی شهری با حضور بیش از ۱۰۰ متخصص شهری برگزار می‌شود و به ادعای شرکت‌کنندگان، متفاوت با برنامه‌های مجازی معمولی خواهد بود و شکل یک تولید نت فلیکسی را به خود خواهد گرفت. نتفلیکس یک شبکه و شرکت پشتیبانی از محصولات رسانه‌ای و فیلم به حساب می‌آید که در زمینه تولید محصولات رسانه‌ای فعالیت می‌کند.

بزرگترین رویداد مجازی برای ایجاد شهرهای پایدار در راه است

کد خبر 518460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.