معاینه ۶۰۰ کودک در سیستان و بلوچستان کاروان سلامت اصفهان

دبیر کانون بازنشستگان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: بیش از ۶۰۰ میلیون ریال خدمات توانبخشی به مردم استان سیستان و بلوچستان در قالب کاروان سلامت و معیشت ارائه شده است همچنین معاینه ۶۰۰ کودک در منطقه دشتیاری شامل معاینه صافی کف پا و انحراف انگشت پا از دیگر اقدامات تیم توانبخشی اصفهان است.

علی اصغر دادخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص خدمات توانبخشی کانون بازنشستگان جمعیت هلال‌احمر اصفهان، اظهار کرد: تیم کارشناسان توانبخشی متشکل از اعضای کانون بازنشستگان جمعیت هلال احمر استان اصفهان در قالب کاروان سلامت به سیستان و بلوچستان اعزام شدند و با حضور در منطقه محروم دشتیاری به مردم محروم منطقه ارائه خدمات داشته‌اند.

وی با بیان اینکه شروع انجام این کار از سه ماه قبل بود، افزود: در واقع از سه ماه قبل مقدمات این کار خداپسندانه فراهم شده است و ۴۲۰ جفت کفش اعم از طبی و معمولی به همت اعضای این تیم تهیه و بین کودکان منطقه محروم دشتیاری استان اسیستان و بلوچستان توزیع شده است.

معاینه ۶۰۰ کودک در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان

وی تاکید کرد: علاوه بر این خدمات، معاینه ۶۰۰ کودک در منطقه دشتیاری شامل معاینه صافی کف پا و انحراف انگشت پا از دیگر اقدامات تیم کارشناسان توانبخشی کانون بازنشستگان بوده است که این امر در جلوگیری و به حداقل رساندن ضایعات کمری و مشکلات پا در جمعیت هدف اهمیت زیادی دارد.

دبیر کانون بازنشستگان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، گفت: حضور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در مناطق کپرنشین و روستاهای محروم سیستان و بلوچستان نشانگر این است که انسانیت هست و چنین اقداماتی باعث افزایش اعتماد به هلال احمر می‌شود و این اتفاق خوشایند بی‌تردید امیدوار کننده است، در حقیقت اعتماد مردمی به هلال احمر سرمایه عظیمی برای این نهاد به شمار می‌رود.

دادخواه افزود: کاروان سلامت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان متشکل از پزشکان عمومی و متخصص، عفونی، دندانپزشک، زنان، کودکان، مغز و اعصاب، روان پزشکی، توانبخشی، بهداشت خانواده است و به منظور ارائه خدمات پزشکی، درمانی و معیشتی در قالب نذر آب چهار در نخستین روزهای شهریور ماه به منطقه دشتیاری استان سیستان و بلوچستان اعزام شده و به ارائه خدمت به مردم مشغول هستند.

کد خبر 518434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.