امکان خرید بلیت تک سفره اتوبوس در «اصکیف» به زودی فراهم می‌شود

سرپرست اصفهان کارت شهرداری اصفهان گفت: در فصل پاییز امکان خرید بلیت تک سفره اتوبوس از طریق QR در اپلیکیشن اصکیف فراهم خواهد شد.

فرهاد گلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در سال‌های اخیر به صورت یکپارچه امکان پرداخت هزینه‌های بلیت اتوبوس، مترو، مجموعه‌های تفریحی شهر از طریق اصفهان کارت فراهم شده و شهروندان در ۸۰۰ نقطه شهر از جمله مجاورت ایستگاه‌های اتوبوس، مترو، مراکز تفریحی، ایستگاه‌های بازیافت یا فروشگاه‌های طرف قرارداد که تجهیزات مربوط به این کارت‌ها فراهم شده، اصفهان کارت‌های خود را شارژ و در پذیرنده‌ها بهای خدمات دریافتی را پرداخت کنند.

وی افزود: در سنوات گذشته پذیرفته‌های بیشتری به شبکه اصفهان کارت اضافه شده که از جمله آنها می‌توان به پارکینگ‌های سطح شهر اشاره کرد.

سرپرست اصفهان کارت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از سال گذشته امکان نصب اپلیکیشن اصکیف به عنوان یکی از ابزارهای اصفهان کارت روی گوشی‌های هوشمند فراهم شد که دریافت آن از طریق کافه بازار و یا گوگل پلی یا از طریق ارسال عدد سه به سامانه ۳۰۰۰۱۷۳۰۳۰ امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه اصکیف به صورت یکپارچه در تعدادی از پذیرنده‌ها فعال شده و در تعدادی دیگر به زودی فعال می‌شود، گفت: اپلیکیشن موبایلی اصکیف ابزار جدید پرداخت اصفهان کارت و گامی بزرگ جهت تحقق شهر هوشمند است که با همکاری شهرداری اصفهان و شرکت به‌پرداخت ایجاد شده و به کاربران اجازه می‌دهد پرداخت‌های تسهیل‌تر و سریع‌تر را تجربه کنند.

گلی ادامه داد: خدمات فعلی اصکیف شامل خرید بلیت اماکن تفریحی (تله کابین، تله سیژ، شهر رویاها، بولینگ صفه، بیلیارد صفه و کارتینگ شهر رویاها)، پرداخت کرایه تاکسی و بلیت تک سفره مترو از طریق QR، خرید شارژ تلفن همراه، پرداخت قبوض و خرید بلیت اتوبوس، پرداخت عوارض خودرو، عوارض نوسازی است.

وی اظهار کرد: در فصل پاییز امکان خرید بلیت تک سفره اتوبوس از طریق QR در اپلیکیشن اصکیف فراهم خواهد شد همچنین برنامه‌ریزی شده که در آینده شهروندان به ازای تراکنش‌های خود، امتیاز دریافت کرده و با حفظ امتیاز و رسیدن آن به حد قابل قبول جوایزی از جنس شارژ بلیت اتوبوس، مترو و مراکز تفریحی دریافت کنند.

کد خبر 518433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.