خبرنگاران حمایت می‌شوند

سرپرست شهرداری مهریز گفت: شناسایی، حمایت و تقویت خبرنگاران برای انعکاس مسایل و مشکلات و مطالبات شهروندان جزو اولویت‌های این نهاد است.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا زارع بیدکی در نشستی با خبرنگاران افزود: اطلاع‌رسانی به موقع و شفاف و بیان عملکرد مجموعه شهرداری نقش اصلی در جلب اعتماد مردم و همراهی آنها در اجرای طرح‌ها دارد.

وی به نقش و جایگاه شهروند خبرنگاران در کنار سایر فعالان رسانه و نشریات محلی در منطقه اشاره کرد و ادامه داد: استفاده از ظرفیت افراد علاقه‌مند برای تهیه خبر و گزارش و همکاری با شهرداری موضوع مهم و جز اهداف اصلی است.

این مسئول با اشاره به اینکه در سطح دنیا، خبرنگاران و شهروندان فعال در این حوزه دارای منزلت و اهمیت خاص هستند اظهار کرد: از تمامی افراد دلسوز به مسائل شهری برای همکاری در انعکاس اخبار استفاده می‌شود.

زارع بیدکی با بیان اینکه خدمات خوبی توسط شهرداری در طول سال به شهروندان عرضه می‌شود تصریح کرد: باید عموم مردم با اطلاع‌رسانی به موقع و درست در جریان فعالیت‌های مختلف قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: هرچه ارتباط بین مسئولان و شهروندان قوی‌تر باشد نقش مهمی در توسعه همه جانبه شهر و حل و فصل امور و مشکلات دارند و از آن به جد حمایت خواهد شد و همه همراه خبرنگاران هستند.

سرپرست شهرداری مهریز گفت: رویکرد شهرداری با همکاری شورای اسلامی شهر، اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و تبیین اهداف و عملکرد است و باید همه در کنار هم برای توسعه متوازن جدی اقدام کنیم.

زارع بیدکی به اهمیت فرهنگ‌سازی مسائل شهری با کمک شهروندان خبرنگاران و رسانه‌های گروهی شهرستان اشاره کرد و تداوم همکاری و نقد سازنده مردم را خواستار شد.

در این نشست تعدادی از خبرنگاران به طرح دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل مختلف فرهنگی و عمرانی و ضرورت تقویت شهروند خبرنگاران و فعالان این عرصه پرداختند که مقرر شد پیگیری و اقدام شود.

مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 518402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.