مدیران توانمند، پاکدست و جهادی را حفظ کنید

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: توصیه من این است که با تغییر شهردار، همه مدیران شهرداری اصفهان تغییر نکنند چرا که می‌توان مدیران توانمند، پاکدست و جهادی کنونی که تجربه کافی دارند حفظ کرد و از ظرفیت‌ آنان بهره برد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار شهردار جدید و رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از تغییر اکثر مدیران هم‌زمان با تغییر دولت‌ها اظهار کرد: مادامی که رئیس‌جمهور، وزرا و شهرداران تغییر می‌کنند، اکثر مدیران پایین‌دستی نیز تغییر می‌کنند و به نوعی همه ظرفیت‌ها و تجربه‌های آنان کنار گذاشته می‌شود و مدیرانی بر روی کار می‌آیند که نیاز به تجربه دارند.

وی با بیان اینکه هر مدیری که فساد می‌کند و یا کارایی ندارد باید کنار گذاشته شود، افزود: توصیه من این است که با تغییر شهردار، همه مدیران شهرداری اصفهان تغییر نکنند چراکه می‌توان مدیران توانمند، پاک دست و جهادی کنونی که تجربه کافی دارند را حفظ کرد، از ظرفیت آنان برای پیشبرد فعالیت‌های شهرداری استفاده کرد و سلیقه‌های سیاسی را در این کار دخالت نداد.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران مدیران با تجربه‌ای را در درون خود پرورش داده است که لازم است که از تجربه این مدیران در قالب‌های مختلف استفاده کرد برای مثال هر مدیر با برگزاری جلساتی با مدیران قبلی می‌تواند از ظرفیت و تجربه آنان استفاده کند.

طباطبایی نژاد اضافه کرد: شهردار اصفهان باید بر اساس مصوبات شورای شهر و قوانین موجود عمل کند و نظر و سفارش اعضا شورا را در کار خود دخالت ندهد؛ برخی از شهرداران گذشته اصفهان این‌گونه بودند و فشارهای سیاسی را تحمل کرده و بر اساس قانون عمل می‌کردند.

وی یادآور شد: اصفهان شهر خاص و ویژه‌ای است و مشکلات فراوانی دارد؛ از سوی دیگر کارهای بزرگی همچون مترو و سالن اجلاس در حال اجرا است که نباید روی زمین بماند چراکه هر چقدر این پروژه‌ها به کندی پیش برود هزینه بیشتری دارد.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان نیز در این دیدار اظهار کرد: تلاش می‌شود با اقدامات و برنامه‌ریزی صحیح، اعتماد مردم نسبت به نظام اسلامی بهبود یابد و عملکرد ما به گونه‌ای باشد که رضایت مردم از شهرداری اصفهان افزایش چشمگیری داشته باشد.

محمد نور صالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان هم در این دیدار درباره انتخاب شهردار جدید اصفهان گفت: سعی شده تا اعضا شورای اسلامی شهر اصفهان با آگاهی کامل شهردار جدید را انتخاب کنند و به این نکته توجه داشته باشند که انتخاب نادرست شهردار، حق‌الناس را در پی دارد، همچنین به این نکته توجه شده تا فشارهای سیاسی موجود به روند صحیح انتخاب شهردار لطمه‌ای وارد نکند.

کد خبر 518398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.