آیین تکریم و معارفه سرپرست شهرداری منطقه ۱۰ شیرازبرگزار شد

سرپرست شهرداری شیراز در آئین معارفه سعید معصومی به عنوان سرپرست شهرداری منطقه ۱۰ گفت: تغییر و تحولات در شهرداری شیراز امری مرسوم است و با تحول در مدیریت کلان شهر، رویکردها تغییر می‌یابد و به طبع آن احتمال تغییراتی در سطوح مدیریتی نیز جهت تحول وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد علی راضی امروز (دوشنبه) در آئین تکریم ومعارفه سرپرست شهرداری منطقه ۱۰: اظهار کرد: مهندس معصومی از مدیران با تجربه شهرداری شیراز و دارای تفکر سیستمی است و سوابق وی نشان می‌دهد که با برنامه ریزی در مسیر رفع چالش‌های منطقه گام بر می‌دارد.

وی افزود: منطقه ده دارای نقاط برخوردار و کمتر برخوردار در مجاور یکدیگر است و مهندس معصومی با توجه به تجربه مدیریت در منطقه ۷ می‌تواند با نگاه برنامه محور اقدامات مناسبی را انجام دهد.

سرپرست شهرداری شیراز با تاکید بر اینکه منطقه باید از لحاظ توزیع خدمات و درآمدی توسعه یابد، گفت: ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی و داشتن نگاه سیستمی، حفظ حرمت همکاران شهرداری و ارباب رجوع از مهمترین مأموریت شهردار جدید منطقه ده است.

راضی با اشاره به این مهم که ضروری است گره ترافیکی گویم نیز رفع شود، افزود: وجود ترافیک و افزایش میزان ضریب سفر یکی از مشکلات منطقه و ناشی از کمبود خدمات و عدم توزیع متوازن امکانات در نقاط مختلف است و شهردار منطقه ده باید با ایجاد امکانات متوازن در این منطقه تلاش کند، ضریب سفر را کاهش دهد.

علیرضا اسکندری، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر و ناظر شورا در منطقه ده نیز در این آئین گفت: شهرداری منطقه ده به دلیل موقعیت جغرافیایی و وسعت دارای شرایط ویژه ای است.

وی افزود: در شهرک‌های منفصل منطقه ده خدمات به خوبی توزیع نشده است و نیاز است مهندس معصومی با توجه به تجربه خود، برنامه ریزی همه جانبه ای را تدوین و طبق آن نیازها اقدام کند تا رضایت شهروندان حاصل شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به افتتاح آزادراه اصفهان - شیراز در آینده و قرارگیری ورودی آن در منطقه ۱۰ گفت: این منطقه در آینده تبدیل به محور ورودی به جنوب کشور می‌شود و از این رو باید اقدامات شایسته و ویژه ای در خور ورودی شیراز در آن انجام شود.

اسکندری نگاه به منطقه ۱۰ را نه به عنوان یکی از مناطق شهر شیراز بلکه با توجه به شرایط ویژه اش به عنوان یک شهر عنوان کرد و افزود: این منطقه باید سرآمد مناطق شهری شیراز و پس از منطقه ۸ و تحت لوای حرم مطهر شاهچراغ (ع) باید نگین انگشتری شهر شیراز باشد.

سعید معصومی سرپرست شهرداری منطقه ۱۰ شیراز نیز در این مراسم گفت: منطقه ده، توسعه آتی شهر شیراز را شامل می‌شود، از این رو در مسائل کالبدی، فرهنگی و سرمایه انسانی آن باید به صورت ویژه ای اقدام کرد و در این مسیر بر اساس برنامه و سند چشم انداز شهرداری شیراز حرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس نیازهای شهروندان و بودجه خدمات رسانی می‌کنیم و همچنین آموزش‌های شهروندی را نیز به آنها ارائه می‌دهیم.

سرپرست شهرداری منطقه ده شیراز توزیع کاربری‌ها و خدمات شهری برای کاهش ضریب سفر، توسعه سرمایه انسانی و حفظ کرامت کارمندان و شهروندان را از جمله برنامه‌های خود برشمرد.

بر اساس این گزارش، با حکم سرپرست شهرداری شیراز، مهندس سعید معصومی به عنوان سرپرست شهرداری منطقه ده منصوب و از زحمات مهندس حسام منصوری مطلق شهردار پیشین این منطقه تقدیر شد. مهندس معصومی پیش از این شهردار منطقه ۷ و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز و … بوده است.

کد خبر 518342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.