آیین تکریم و معارفه سرپرست شهرداری منطقه ۵ شیراز برگزار شد

سرپرست شهرداری شیراز در آئین معارفه مهندس رضا مسعودی سرپرست شهرداری منطقه پنج و تکریم فرود بذرافشان شهردار پیشین این منطقه گفت: منطقه پنج دارای مسائلی همچون حاشیه نشینی، محرومیت زدایی و بافت جمعیتی جوان است و با توجه به این مسائل برنامه ریزی ویژه ای را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعلی راضی امروز (دوشنبه) آئین تکریم و معارفه سرپرست شهرداری منطقه ۵ برنامه محوری، داشتن استراتژی و توجه به سرمایه انسانی را مؤلفه‌های موفقیت و تعالی یک سازمان برشمرد و اظهار کرد: مأموریت منطقه پنج توسعه‌ای است و باید در بحث عمران و آبادی و توزیع عدالت محور خدمات برای کاهش ضریب سفر تلاش کرد. همچنین ادامه نظام برنامه محوری و حفظ کرامت پرسنل شهرداری و حل مشکلات احتمالی آنها نیز ضروری است.

وی با بیان اینکه از نظر عمرانی و دسترسی به خدمات تحولاتی در منطقه پنج شکل گرفته است و ضروری است شهردار جدید نیز این مسیر را ادامه دهد، افزود: پروژه‌های تعریف شده باید اقتصاد منطقه را تغییر دهد و در تعریف آنها بر تقویت اقتصاد زمین توجه شود. اینگونه پروژه‌ها سرمایه در گردش را افزایش می‌دهد و منجر به ارتقای کیفیت زندگی شهروندان ساکن در منطقه می‌شود.

سرپرست شهرداری شیراز تصریح کرد: مواردی همچون تدوین استراتژی‌ها، برنامه ریزی و آموزش باعث شد که شهرداری منطقه پنج در بین شهرداری مناطق حائز رتبه برتر شود که این امر ناشی از حضور دکتر بذرافشان و سرمایه انسانی و نیروهای همراه در این مجموعه بوده است‌.

راضی ادامه داد: مهندس مسعودی سرپرست شهرداری منطقه پنج از نیروهای قدیمی و باتجربه بدنه شهرداری است. انتخاب‌های اخیر از جنس بدنه شهرداری و حامل این پیام بود که هر کسی کار می‌کند تا مسیر ارتقای شغلی خود را هموار سازد.

در ادامه آئین، افسانه خواست خدایی عضو شورای اسلامی شهر و ناظر شورا در منطقه پنج گفت: با توجه به بازدید از پروژه‌ها و اقدامات انجام شده از دکتر بذرافشان شهردار پیشین منطقه پنج تقدیر می‌کنم و برای مهندس مسعودی آرزوی موفقیت دارم.

وی با تاکید بر اینکه از ایده‌ها و نظرات مختلف جهت رشد و توسعه منطقه پنج استقبال می‌کنیم، افزود: در کنار کارمندان و یاوران شهرداری منطقه پنج هستیم و آمده‌ایم که خدمت کنیم تا در جهت رشد و توسعه منطقه گام‌های مناسبی را برداریم.

همچنین رضا مسعودی سرپرست شهرداری منطقه پنج نیز در این مراسم گفت: منطقه پنج از مناطق کمتر برخوردار شیراز محسوب می‌شود و نیاز دارد که با همراهی کارکنان و یاوران شورا در مسیر توزیع عادلانه خدمات گام برداریم.

وی حاشیه نشینی را از جمله مشکلات منطقه پنج شیراز برشمرد و گفت: نیازمند نگاهی دقیق برای حل مشکلات حاشیه نشینی هستیم و باید با تکیه بر توزیع عادلانه خدمات شهری قدم در این مسیر بگذاریم. همچنین با توجه به تشکیل کمیسیون حاشیه نشینی در شورای اسلامی شهر می‌توان در این مسیر بیش از پیش موفق شد.

سرپرست شهرداری منطقه ۵ ادامه داد: از زحمات دکتر بذرافشان شهردار پیشین منطقه پنج که اتفاقات خوبی را در این منطقه رقم زدند، تقدیر می‌کنم

فرود بذرافشان شهردار پیشین منطقه پنج در این آئین گفت: بهترین عملکرد را همکاران شهرداری وقتی دارند که با علاقه برای مجموعه کار می‌کنند و از همکاران خود در مناطق سه و پنج که با من طی این مدت همکاری کردند، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلف در سطح منطقه پنج گفت: هم اکنون نیز پروژه‌های مناسبی همچون بوستان ورزش و سلامت، پیست موتورسواری، بوستان محله‌ای ریحان و … در دست اجراست و پروژه‌های دیگری همچون ورزشگاه بوستان مادر نیز پیش بینی شده است.

شهردار پیشین منطقه پنج ضمن آرزوی موفقیت برای شهردار جدید منطقه پنج اضافه کرد: منطقه پنج به لحاظ سرانه ورزشی و فرهنگی در بین مناطق شیراز سرآمد و در زمینه سرانه فضای سبز دارای رتبه دو است. در بحث ارزیابی مناطق نیز این منطقه به عنوان منطقه برتر شناخته شد و این افتخارات نشان می‌دهد که کارکنان منطقه پنج فعالیت مناسبی داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با حکم سرپرست شهرداری شیراز، مهندس رضا مسعودی به عنوان سرپرست شهرداری منطقه پنج منصوب و از زحمات دکتر بذرافشان شهردار پیشین این منطقه تقدیر شد. مهندس مسعودی پیش از این شهردار اسبق منطقه ۷، رئیس سازمان آرامستان ها و سازمان موتوری شهرداری شیراز و … بوده است.

کد خبر 518339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.