عصرانه خبری شهرهای ایران در هشتم شهریورماه

در این بسته خبری از استفاده پساب برای آبیاری فضای سبز بیرجند تا انجام ۱۵۷۲ عملیات آتش نشانی در ساری و انجام آزمایش کرونا برای کارکنان شهرداری را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

انجام آزمایش کرونا برای کارکنان شهرداری فردیس

محمد حسین جعفری، مدیر روابط عمومی شهرداری از انجام آزمایش (pcr) تشخیص بیماری کرونا برای کارکنان ستاد مرکز شهرداری فردیس خبر داد.

تلفن مدیریت شهری ،۱۳۵ هزار بار به صدا درآمد

تلفن سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین، ۱۳۵ هزار و ۶۲۲ بار در بازه زمانی ۳ ساله به صدا درآمد.

انجام ۱۵۷۲ عملیات اطفای حریق و امداد توسط آتش نشانان ساری

طی ۵ ماهه اول سال جاری، ۱۵۷۲ مورد عملیات اطفای حریق و امداد و نجات توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری انجام شد.

پلمپ محل جمع آوری ضایعات خرم آباد

سعید فتوحی، سرپرست شهرداری خرم آباد با بیان اینکه باید به وظایف خود عمل کنیم وارد میدان شده‌ایم، اما برای رفع این معضل باید سازمان صمت نیز کمک کند تا هرچه سریع‌تر این معضل برطرف شود، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های معاونت خدمات شهری و با استناد به ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و حکم مراجع قضائی روزانه چندین محل جمع آوری ضایعات فروش‌ها را پلمب می‌کنیم.

آسفالت ضلع شمال باند کندروی بزرگراه آیت الله سعیدی اسلامشهر

رضا مهدوی، مدیر منطقه ۴ شهرداری اسلامشهر از اجرای عملیات روکش مکانیزه آسفالت ضلع شمال باند کندروی بزرگراه آیت الله سعیدی خبر داد.

پایان عملیات احداث حریم سبز خیابان پیروزی در بهاران سنندج

عابدین لطفی، مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران از پایان عملیات احداث حریم سبز خیابان پیروزی حدفاصل میدان قبا تا ورودی مسکن مهر بهاران خبر داد و عنوان کرد: مساحت کل این پروژه ۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع بوده که فضای سبز قابل احداث آن دو هزار و ۵۰ مترمربع است.

استفاده از پساب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز بیرجند

علی عدل، سرپرست شهرداری بیرجند با اشاره به اینکه کلیات طرح استفاده از پساب فاضلاب، پس از تصفیه و استانداردسازی در فضای سبز شهری این شهر تدوین می‌شود، گفت: استفاده از پساب فاضلاب پس از تصفیه و استانداردسازی در فضای سبز شهری می‌تواند راهکاری برای توسعه همگون فضای سبز این شهر باشد.

احشام شهر آستارا جمع آوری می‌شود

یاشار سلوکی، سرپرست شهرداری بندر آستارا گفت: در صورت مشاهده احشام سرگردان در سطح شهر، توسط نیروهای شهرداری جمع آوری شده و با صاحبان آنها در چهارچوب قانون برخورد می‌شود.

طرح بازپیرایی خیابان پیغمبریه قزوین در دست تهیه است

محمد اسماعیل حافظی، مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین، گفت: پروژه بازپیرایی بدنه دو طرف خیابان پیغمبریه قزوین بنا به درخواست سازمان نوسازی و بهسازی و از سوی سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین در دست تهیه است.

کد خبر 518327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.