مهمترین معضل اهواز فاضلاب شهری و دفع آب‌های سطحی است

شهردار منتخب اهواز گفت: مهمترین معضل شهر اهواز فاضلاب شهری و دفع آب‌های سطحی است که باید با تعامل آبفای استان برای حل آن چاره اندیشی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرد: کلانشهر اهواز در گذشته دچار مشکلات زیادی شده که مهمترین آنها فاضلاب شهری و دفع آب‌های سطحی، حاشیه نشینی، نظافت و زیباسازی شهر و نبود تعادل در خدمات دهی به مناطق مختلف اعم از مناطق برخوردار، نیمه برخوردار و محروم است.

وی با اشاره به تلاش برای ایجاد حاشیه‌ای فاخر و زیبا برای رود کارون اظهار امیدواری کرد: با همراهی و همدلی اعضای شورای شهر و تلاش شبانه روزی آن‌ها، حق مردم اهواز را در دوره مدیریت خود ادا کنیم.

شهردار منتخب اهواز تصریح کرد: در بین مردم بودن مهمترین اولویتم است در این راستا به گونه‌ای عمل خواهم کرد که نیازی به حضور مردم در دفتر نباشد و من خدمت آنها در محلات و مساجد برسم.

امینی در خصوص انتخاب شهرداران مناطق اهواز گفت: تعهد، تخصص، پاک دستی و مدیریت جهادی معیار انتخاب شهرداران مناطق مختلف است، این موارد و معیارهای تخصصی تعیین شده در فردی با هر دیدگاه و سلیقه‌ای که امکان خدمت به شهر را داشته باشد، حتماً در نظر گرفته می‌شود.

وی در خصوص مترو اهواز اظهار کرد: متأسفانه قطار شهری در خیلی از کلانشهرها به علت کاهش اعتبار و افزایش هزینه‌های ساخت زمین‌گیر شده و سرعت تکمیل آن به شدت کاهش یافته است اگرچه در کلانشهر اهواز زیرساخت‌های اولیه فراهم شده و با پیمانکاران جهت تکمیل خط یک قراردادهایی منعقد شده است.

شهردار منتخب اهواز با اشاره به تصویب طرح مدیریت واحد شهری در کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: در زندگی اجتماعی، فرد و جامعه هر کدام از اصالت برخوردار است اما وقتی قرار است دو مقوله فرد و اجتماع اولویت بندی شوند قطع اولویت با اجتماع است و لذا در کار جمعی ضرورت انجام کار و رسیدن به هدف تعامل بین بخشی است و اگر تعامل بین بخشی صورت نگیرد هزینه‌ها هدر می‌رود بنابراین تا قبل از تصویب این طرح باید با تعامل در خصوص حل مشکل فاضلاب شهر اهواز با آبفای استان تلاش کنیم تا این معضل شهر اهواز حل شود.

کد خبر 518280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.