شهیدان رجایی و باهنر الگوی همه دولت‌ها هستند

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اخلاص، پرکاری و خدمتگزاری بی منت برای مردم باعث شد دشمن نتواند حضور شهیدان رجایی و باهنر را تحمل کند. استعمار همیشه و در طول تاریخ از وجود چنین مسئولینی ناراحت بوده و هست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن موحدیان امروز (دوشنبه) در چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت را به رئیس جمهور، معاونان، وزرا، کارمندان قوه مجریه و کارمندان شهرداری تبریک می‌گویم.

وی افزود: در این ایام که بیماری کرونا نفس خیلی از همشهریان را گرفته و وضعیت شهر را به مخاطره انداخته است از همه همکاران که پای کار بوده‌اند و در رفع مشکلات مردم، بیماران و بعضاً کادر درمان تلاش و پیگیری‌هایی داشته‌اند صمیمانه و ویژه تشکر می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: در کشور ما فرهنگ جهاد و ایثار زنده و جاری است و نمونه آن پزشکان و پرستارانی هستند که در جنگ در خط مقدم مقابله با کرونا از خودگذشتگی می‌کنند و در این ایام شهدای عزیزی را هم تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردند.

وی با اشاره به اینکه روز پزشک و روز داروساز صرفاً یک بهانه برای تقدیر و تکریم از این جامعه است، گفت: وظیفه ما این است که در هر زمان این تلاش‌ها را یادآوری و تکریم کنیم. اقدام مهمی از طرف شورای شهر و بخصوص کمیسیون فرهنگی انجام شد و امیدواریم نامگذاری خیابان شهدای سلامت بتواند تقدیری برای تلاش‌های کادر درمان باشد. ان‌شاءالله بلا و بیماری از دو قشر زحمتکش پزشکان و داروسازان به دور باشد.

موحدیان با بیان اینکه شورای ششم رهرو شهیدان رجایی و باهنر خواهد بود خاطر نشان کرد: آن‌ها سرمایه‌های عظیم انقلاب بودند که از دست دادیم اما بعد از شهادت این دو عزیز انقلابی سرمایه‌های بیشتری به نظام جمهوری اسلامی اضافه شد. این دو الگوی سرآمد برای همه دولت‌ها بودند. اخلاص، پرکاری و خدمتگزاری بی منت برای مردم باعث شد دشمن نتواند حضورشان را تحمل کند. استعمار همیشه و در طول تاریخ از وجود چنین مسئولینی ناراحت بوده و هست.

کد خبر 518186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.