محصورسازی آرامستان‌های خرم‌آباد

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت آرامستان‌ها در سطح شهر به زودی آن‌ها را محصور خواهیم کرد.

هدایت الله دالوند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملکرد سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد اظهار کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت پنج آرامستان در سطح شهر به زودی کار حصارکشی آن‌ها را انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: آرامستان‌های خضر و صالحین در سطح شهر خرم‌آباد تکمیل است و به زودی فضای فیزیکی آنها را محصور و از گسترش آن‌ها جلوگیری خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: به زودی سایت‌های جدید برای آرامستان‌های شهر خرم‌آباد در جنوب و شمال این شهر راه‌اندازی خواهد شد.

دالوند اظهار کرد: دورنمای سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد ایجاد سایت اساسی برای این سازمان است که باید برنامه‌ای از طریق مسکن و شهرسازی، منابع طبیعی و شهرداری صورت بگیرد تا بتوانیم سایت‌هایی در شمال و جنوب شهر خرم‌آباد ایجاد کنیم که در حال حاضر در جنوب شهر سایت در منطقه بلبلوند طراحی شده که به زودی در این راستا اقداماتی خواهد شد.

وی با اشاره به موضوع کرونا اضافه کرد: در پایان سال ۹۸ و با شروع ویروس کرونا در استان نیروهای آرامستان شهرداری خرم‌آباد در خط مقدم قرار گرفته‌اند که با مدیریت میدانی توانستیم این بیماری را در آرامستان‌های خرم‌آباد به خوبی کنترل کنیم و جزو اولین شهرها در کشور بودیم که تمام مراحل کفن و دفن را با رعایت پروتکل‌ها انجام داده ایم.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد تصریح کرد: هزینه‌های آرامستان در حال حاضر چندین برابر شده حال انتظار می‌رود شهرداری توجه بیشتری به این موضوع داشته تا بتوانیم خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم.

کد خبر 518106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.