بوستان ۱۴ هزار متر مربعی پردیس ۲۰ روزه احداث شد

شهردار پردیس گفت: طی ۲۰ روز بوستانی به مساحت ۱۴هزار مترمربع با تمام تجهیزات در پردیس ساخته شده که تنها کمی جدولگذاری شده بود و از ۱۸ مردادماه تا امروز با تلاش شبانه روزی به افتتاح کامل رسید.

به گزارش ایمنا، مرتضی همتی با بیان اینکه امسال و سال گذشته در پروژه‌های عمرانی در سطح استان تهران عملکرد چشمگیری داشتیم، اظهار کرد: کیفیت و سرعت در اجرای پروژه‌ها کام مردم را شیرین می‌کند که مجموعه مدیریت شهری پردیس نیز با این هدف به دنبال اتمام پروژه‌ها با کیفیت خوب در زمان مناسب است.

وی افزود: پارک محله فاز چهار به نام؛ پارک خیام با وسعت ۱۴ هزار متر مربع حدود ۸۵۰۰ متر فضای سبز ساخته شده و مابقی شامل اجرای کفپوش به مساحت حدود ۵۰۰۰ مترمربع، مجموعه سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه، بوفه، سرایداری و عمده بناهای موردنیاز پارک به مساحت ۳۰۰ مترمربع است.

شهردار پردیس گفت: یکی از نیازهای ضروری شهر پردیس فضای تفریحی و سرگرمی است که امید است با تأسیس این پارک و تأمین امنیت آن مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

همتی ادامه داد: در این شهر راسته بازار و مرکز تجاری وجود ندارد و واحدهای تجاری به صورت متراکم و در شکل مجتمع هستند که از حدفاصل بین میدان امام تا میدان عدالت گستره شده و حجم ترافیک سنگینی به بلوار تحمیل می‌کنند و ساخت یک پارکینگ در این محدوده ضرورت داشت که امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به ضرورت اجرای آسفالت در سطح شهر، خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ هزار مترمربع روکش آسفالت در سطح شهر پردیس اجرا شده و پروژه بازار میوه و تره بار دره بهشت در فاز ۸ مسکن مهر پردیس فردا افتتاح می‌شود.

شهردار پردیس با بیان اینکه در پردیس به لحاظ منابع آبی به شدت در مضیقه هستیم و مجبوریم از روان آب‌ها و چشمه‌های معدود استفاده کنیم، تصریح کرد: یکی از این چشمه‌ها جوزک نام دارد و مخزن بتنی به ظرفیت هزار مترمکعبی را در قسمت شمالی دره جوزک احداث کردیم که در سال گذشته عملیات آغاز و امسال به بهره برداری رسید.

همتی اضافه کرد: شهرداری در سال گذشته شرایط خوبی نداشت اما امسال به لحاظ عملکردی و کاری به وضعیت مطلوب رسیده است به طوری که بعد از پنج سال در رشد و تحقق بودجه به رشد ۳۰ درصدی در سال ۹۹ رسیدیم، همچنین بودجه شهر پردیس در سال ۱۴۰۰ حدود ۸۷ درصد افزایش داشت و به ۳۴۰ میلیارد تومان رسیده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 518095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.