داماد خشمگین مادرزنش را با ماشین زیر گرفت

سه کشته در برخورد خودرو با درخت، فروشنده واکسن‌های تقلبی کرونا، قتل پدر زن به دست داماد، دستگیری سارقان زورگیر با ۳۰ فقره سرقت و قتل مادرزن به دست داماد خشمگین را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با درخت در یکی از محورهای روستایی شهرستان ریگان خبر داد و گفت: در این سانحه سه تن کشته و یک نفر مجروح شدند.

علی رضایی اظهار کرد: یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با چهار سرنشین در کیلومتر ۱۰ محور روستایی "فتحیه"شهرستان ریگان در شرق استان کرمان در حال تردد بود که پس از خروج از جاده، با یک درخت برخورد کرد.

وی افزود: در این سانحه و به علت شدت برخورد، راننده مرد ۳۶ ساله و سرنشین خانم ۲۷ ساله در صحنه تصادف جان باختند و دو سرنشین دیگر که دو پسر بچه هفت و ۱۲ ساله بودند توسط تیم‌های امداد و نجات جاده‌ای به مرکز درمانی اعزام شدند که باوجود تلاش تیم درمانی، یکی دیگر از مجروحان سانحه رانندگی که یک پسر بچه ۱۲ ساله بود، در بیمارستان جان باخت.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان ادامه داد: بر اساس نظر کارشناس تصادفات، بی‌توجهی راننده به جلو در حین رانندگی علت این سانحه بوده است.

فروشنده واکسن‌های تقلبی کرونا دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: عامل کلاهبرداری ۸۰ میلیون تومانی از طریق تزریق واکسن تقلبی کرونا، فردی سابقه‌دار است و در حالی این کلاهبرداری را انجام داده که با قید وثیقه از زندان آزاد شده بود.

جلیل موقوفه‌ای تصریح کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی مأموران گشت نیروی انتظامی کلانتری ۱۴۷ "گلبرگ" در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودرو ۲۰۶ تک سرنشین مشکوک و دستور توقف خودرو را صادر کردند.

وی افزود: مأموران کلانتری در بازرسی از خودرو دو عدد واکسن سینوفارم و دو عدد آمپول آسترازنکا تقلبی همراه با سرم و یک مهر تقلبی پزشکی کشف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم و بنابر حساسیت موضوع متهم را برای تحقیقات ابتدایی به کلانتری ۱۴۷ گلبرگ انتقال دادند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های فنی صراحتاً به ۸۰ میلیون تومان کلاهبرداری با شیوه و شگرد تزریق واکسن کرونا تقلبی به شهروندان در تهران اعتراف کرد.

موقوفه‌ای گفت: فرد دستگیر شده پس از اعترافاتش برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

قتل پدرزن به دست داماد

فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری قاتل یک نزاع خانوادگی طی کمتر از دو ساعت خبر داد.

رضا محمدرضایی اظهار کرد: گزارش یک نزاع خانوادگی در یکی از روستاهای بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام شد.

وی افزود: در این نزاع داماد خانواده، پدر زن خود را با ضربات چاقو مجروح می‌کند که آن فرد به بیمارستان اعزام می‌شود، اما به سبب شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ضارب پس از اطلاع از فوت پدر زن خود اقدام به فرار می‌کند، ادامه داد: با تلاش و سرعت عمل مأموران پاسگاه انتظامی ساردوئیه عامل قتل دستگیر می‌شود.

وی علت این قتل را اختلاف خانوادگی دانست و گفت: نداشتن توانایی و مهارت کنترل خشم در موقع بروز تنش باعث رقم خوردن حوادث جبران ناپذیر می‌شود.

دستگیری سارقان زورگیر با ۳۰ فقره سرقت

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو سارق زورگیر در غرب تهران خبر داد.

علیرضا ناصری نژاد اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی واحدهای گشت انتظامی کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در غرب تهران فعال بودند که یک خودرو کوپا مشکوک و دستور توقف وسیله نقلیه مذکور را صادر کردند.

وی تصریح کرد: متهمان پس از مشاهده گشت نیروی انتظامی کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس با خودرو مذکور متواری شدند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: مأموران کلانتری پس از تعقیب و گریز طولانی با رعایت قانون به کارگیری سلاح با شلیک چند تیر هوایی موفق به دستگیری دو سارق حرفه‌ای شدند.

وی ادامه داد: متهمان در بازجویی‌ها به ۳۰ فقره سرقت از شهروندان با شیوه و شگرد زورگیری در غرب تهران اعتراف کردند. متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

داماد خشمگین مادر زن خود را زیر گرفت

زنگ تلفن مرکز فوریت‌های پلیس به صدا درآمد و خبر حادثه‌ای وحشتناک به پلیس اطلاع داده شد، اطلاعات دریافتی حکایت از آن داشت که زنی به نام «معصومه» زیر چرخ‌های خودرو ساینای دامادش جان باخته است.

در پی دریافت این خبر، بی درنگ نیروهای کلانتری قاسم آباد مشهد با دستور سیدرضا معطری، عازم بیمارستان شدند و به تحقیق در این باره پرداختند. بررسی‌های مقدماتی نشان می‌داد ماجرا از یک اختلاف خانوادگی شروع شده و داماد جوان پس از آنکه خودرو را از روی پیکر مادرزنش عبور داده، به مکان نامعلومی گریخته است.

با گزارش این حادثه تأسف بار به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، تحقیقات گسترده‌ای در این باره آغاز و دستور دستگیری داماد فراری صادر شد، اما هنوز چند ساعت بیشتر از این ماجرای وحشتناک نگذشته بود که متهم تحت تعقیب با راهنمایی باجناقش وارد کلانتری قاسم آباد شد و خود را تسلیم قانون کرد.

دقایقی بعد قاضی، محمود عارفی راد که مشغول تحقیق درباره یک پرونده جنایی دیگر بود، دستور انتقال خودرو ساینای متهم به پارکینگ را داد و بدین ترتیب متهم نیز پس از انجام بازجویی‌های مقدماتی، به اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی منتقل شد تا بازجویی‌ها به شیوه تخصصی ادامه یابد.

مقام قضائی در حالی دستور پایان بازسازی صحنه جرم را صادر کرد که هنوز علت دقیق مرگ این زن میان سال از سوی پزشکان قانونی در دست بررسی است. بنابراین گزارش با انتقال متهم به زندان، تحقیقات تخصصی درباره این ماجرا با نظارت سرهنگ نجفی (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی خراسان رضوی) ادامه دارد.

کد خبر 518082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.