تغییر در مدیریت دبیرخانه شورای اسلامی شهر اصفهان

در هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان از اقدامات جعفر صرامی، مدیر دبیرخانه شورای اسلامی شهر اصفهان تقدیر و وحید حیدریان، مدیرعامل پیشین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری جایگزین وی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر صرامی در این جلسه با اشاره به اقدامات دبیرخانه شورا اظهار کرد: بسیاری از مطالبات مردم در چهار سال گذشته مربوط به شورا و شهرداری نبود اما این روال در تمام ادوار مرسوم بوده که امام جمعه، نمایندگان مجلس و اعضای شورا محل مراجعه مردم برای امور مختلف باشند.

وی افزود: سعی شد با ارتباط میان شورا و سایر نهادهای مسئول، بخشی از این مطالبات پاسخ داده شود لذا برای برنامه ملاقات مردم با اعضای شورا، میز خدمت تیمی در اختیار قرار داده شد که در رضایتمندی مردم تأثیر بسیاری داشت.

مدیر سابق دبیرخانه شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: دیدار رئیس و اعضای شورا با کارکنان مناطق و سازمان‌ها، در چهار سال گذشته کارگشا بود و همه کارکنان امکان حضور داشتند و موارد مطرح پس از جمع‌بندی، به شهرداری ارسال می‌شد.

وی ادامه داد: هماهنگی و بازدید کمیسیون‌ها از پروژه‌های شهر به‌طور مستمر و بازتاب آن در جلسات تلفیق و علنی، برگزاری نشست‌های خبری با اصحاب رسانه و کلاس‌های آموزشی با حضور کادر دبیرخانه، تهیه هشت هزار تقدیرنامه برای کادر درمان اصفهان، تدوین کارنامه شورای پنجم در قالب «گام پنجم» و همراهی با مدیریت شهری در کمک‌رسانی به حادثه دیدگان سیل و زلزله در استان‌های دیگر را از جمله اقدامات دبیرخانه نام برد.

صرامی با اشاره به سفر اعضای شوراهای کلانشهرهای کشور به اصفهان و دستاوردهای آن برای این شهرها، گفت: اقدامات کمیسیون‌ها برای مهمانان تشریح می‌شد تا از آن استفاده کنند. یکی از موارد که تأثیر زیادی داشت، سامانه مصوبات شورا بود که برای اکثر مدیران دیگر شهرها پدیده جدیدی محسوب می‌شد و تمایل داشتند نمونه آن را در شهر خود اجرا کنند.

همچنین وحید حیدریان، سرپرست جدید دبیرخانه شورای اسلامی شهر اصفهان در این جلسه گفت: دبیرخانه شورا خانه امید مردمی است که از دستگاه‌های اجرایی ناامید هستند و از بدو ورود ارباب رجوع تا خروج آن‌ها، تک تک پرسنل دبیرخانه، نقش‌آفرینی می‌کنند لذا باید تمام توان خود را برای رضایتمندی آن‌ها به کار گیریم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به جایگاه دبیرخانه شورای شهر در مدیریت شهری، ادامه داد: گاهی برای تأمین اقلام ضروری و ساده بارها باید پیگیری شود که زیبنده دبیرخانه نبوده و لازم است اعضای شورا در ارتقای این جایگاه نقش ایفا کنند.

حیدریان خاطرنشان کرد: برای ارتقای جایگاه شورای شهر به معنای واقعی، نه در حد شورای شهرداری نیز باید تلاش شود که در این راستا اعضای شورا نیازمند یک تیم قوی و کارشناسی هستند تا در مسیر تحقق شورای یک شهر قوی‌تر حرکت کرده و ارتباط مؤثر با سایر دستگاه‌ها داشته باشند.

کد خبر 517963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.