ابتلای ۲۲۷ راننده اتوبوس شهری اصفهان به کرونا/ واکسیناسیون رانندگان در دستور کار است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: جمعیت رانندگان و کارکنان حمل و نقل عمومی (اتوبوسرانی) با احتساب بخش خصوصی به صورت تقریبی نزدیک به دو هزار و ۵۰۰ نفر است که واکسیناسیون آنها در حال انجام است.

مسعود بنده خدا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از اردیبهشت ماه سال جاری واکسیناسیون رانندگان اتوبوس‌های شهری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه واکسیناسیون دوز نخست حدود یک هزار و ۴۰۰ نفر از رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان انجام شد، افزود: برای دریافت دوز دوم نیز برخی رانندگان از سوی سامانه بهداشت اقدام کرده و نزدیک به ۶۸۰ نفر از سوی شرکت اتوبوسرانی واکسینه شدند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: در سال گذشته تعداد ۱۱۷ راننده و سال جاری نیز ۱۱۰ راننده اتوبوس عمومی به بیماری کرونا مبتلا شدند.

وی در خصوص واکسیناسیون کارکنان شرکت مترو، ادامه داد: از جمعیت حدودی ۸۸۰ نفره مترو تاکنون ۷۳۰ نفر واکسینه شدند و مابقی به دلیل احتمال بیماری و یا مواردی دیگر واکسن نزدند؛ البته در مترو نیز حدود ۱۲۰ نفر درگیر بیماری کرونا شدند.

بنده خدا گفت: تاکسیرانان شهر اصفهان هم در اولویت دریافت واکسن قرار دارند و تاکنون واکسیناسیون تعدادی از رانندگان انجام شده است.

کد خبر 517952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.