شهرداری گنبدکاووس ۲ ناحیه خدمات شهری ایجاد می‌کند

سرپرست شهرداری گنبدکاووس گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر و رفاه حال شهروندان و انجام امورات مرتبط با این نهاد در راستای سیاست تمرکززدایی دولت، ۲ ناحیه خدماتی در شمال و جنوب این شهر ایجاد می شود.

به گزارش ایمنا، سیدعلی اصغر موسوی در این باره اظهار کرد: شهر گنبدکاووس به لحاظ وسعت حدود ۲۸ کیلومترمربعی و جمعیت بالای ۱۶۰ هزار نفری خود و نیز به لحاظ گستردگی حوزه خدماتی نیاز به دو ناحیه خدمات شهری دارد.

وی افزود: بر این اساس و با موافقت و تصویب اعضای شورای اسلامی گنبدکاووس و طی مراحل قانونی در آینده‌ای نزدیک دو ناحیه خدمات شهری یکی در قسمت شمال این شهر و دیگری در قسمت جنوب آن، زیر نظر شهرداری راه‌اندازی خواهد شد.

سرپرست شهرداری گنبدکاووس رقابت دو ناحیه خدمات شهری در ارائه خدمات به مردم و جلوگیری از صرف هزینه و وقت شهروندان برای حضور در ساختمان مرکزی شهرداری را از دیگر اهداف ایجاد این دو ناحیه در گنبدکاووس برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همراهی بیشتر شهروندان با مجموعه شهرداری، شهری آباد و شاداب داشته باشیم.

وی همچنین در پاسخ به گلایه برخی شهروندان نسبت به تأخیر در اجرایی شدن پروژه روگذر میدان بسیج این شهر گفت: احداث این پروژه نیازمند مطالعات دقیق‌تر و تکمیلی توسط کارشناسان و مشاوران حوزه ترافیک است.

موسوی افزود: مطالعات اولیه انجام شده برای این پروژه بیشتر جنبه سازه‌ای داشته اما مطالعات تکمیلی در حوزه ترافیکی و اینکه احداث روگذر یا زیرگذر در میدان بسیج ضرورت دارد یا نه باید توسط کارشناسان و مشاوران حوزه ترافیک انجام شود که بر این اساس شهرداری تلاش دارد مقدمات این اقدام را در اسرع وقت انجام دهد.

وی از اصلاح هندسی انتهای بلوار امام رضا (ع) و ابتدای بلوار شهید سپهبد قاسم سلیمانی گنبدکاووس خبر داد و گفت: اصلاح هندسی این دو مکان که هم اکنون عملیات اجرایی آن آغاز شده با هدف کاهش ترافیک میدان بسیج انجام می‌شود ضمن اینکه اصلاح هندسی ابتدای بلوار شهید سپهبد علی صیاد شیرازی نیز پیش از این انجام شده است.

سرپرست شهرداری گنبدکاووس از شهروندان و کارشناسان امور شهری گنبدکاووس خواست تا با نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده خویش، مدیران شهرداری را در اجرای طرح‌ها و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم این شهر یاری کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 517943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.