از تسریع در واکسیناسیون کارکنان شهرداری اصفهان تا نظارت بر اجرای پروژه‌های شهری

مقابله با رکود در اجرای پروژه‌های شهری، افزایش ارائه خدمات غیرحضوری و تسریع در روند واکسیناسیون کارکان شهرداری تذکر اعضای شورای اسلامی شهر در هفتمین جلسه علنی این شورا بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان امروز (یکشنبه) در جلسه علنی این شورا اظهار کرد: در پروژه‌هایی نظیر تعریض پل فردوسی و تقاطع غیرهمسطح شهید کشوری، فعالیت عمرانی به نحوی که مورد انتظار است دنبال نمی‌شود.

وی افزود: توقف و رکود فعالیت در هیچکدام یک از پروژه‌های شهری مورد قبول نبوده و نیاز است سرپرست شهرداری با بازدید از بخش‌های مختلف، روند خدمت‌رسانی را با دقت و قدرت دنبال کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: حتی یک روز هم در مسیر فعالیت‌های دوره گذشته که اکنون دردست اجراست نباید تأخیر رخ دهد.

همچنین منوچهر مهروی‌پور رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک کسب مدال سوم کاروان ایران در پاراالمپیک ۲۰۲۰ توسط علیرضا مختاری ورزشکار اصفهانی، گفت: با شیوع کرونا بیش از یک سال و نیم زندگی مردم دستخوش تغییرات خاصی شده و زمان مشخصی هم برای پایان آن نمی‌توان تصور کرد.

وی با بیان اینکه درپی بروز این اپیدمی ارائه خدمات به مردم نیز دچار تحول شده است، افزود: در این شرایط خاص و روزهای قرمز کرونایی همکاران ما در شهرداری به صورت حضوری و دورکاری درحال ارائه خدمات هستند اما شاهد افزایش حضور مردمی هستیم که برای دریافت خدمات به شهرداری مراجعه می‌کنند که این ازدحام زیبنده نیست لذا نیاز است مدیریت شهری برای افزایش خدمات غیرحضوری اقدامات لازم را انجام دهد.

مهروی‌پور خاطرنشان کرد: همتی که شهرداری در واکسیناسیون بخشی از پرسنل داشت قابل تقدیر بوده و نیاز است این فرایند تسریع شود تا تمام همکاران مجموعه مدیریت شهری علیه کرونا واکسینه شوند.

کد خبر 517932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.