۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
تبلت Realme Pad چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت Realme Pad به پردازشگر Helio G80 مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریلمی چند ماه پیش تأیید کرد که قصد دارد اولین تبلت خود به نام Realme Pad را در سال جاری عرضه کند. به نظر می‌رسد که این محصول رقیب سرسخت تبلت‌های جدید شرکت شیائومی خواهد بود. چندی پیش شرکت ریلمی در کنار معرفی گوشی‌های سری Realme GT و نوت بوک‌های Realme Book، تصویری از تبلت Realme Pad منتشر کرد و طراحی آن را با علاقه‌مندان محصولات این برند به اشتراک گذاشت.

تبلت Realme Pad دارای صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی AMOLED است و دارای بلندگوهای چهارگانه است و از قلم Stylus پشتیبانی می‌کند. ابعاد این مدل تبلت ۶.۸ * ۱۵۶ * ۲۴۶ میلی‌متر است و انرژی مورد نیاز آن از طریق یک باتری هفت هزار و ۱۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود، پردازشگر به کار رفته در آن Helio G80 است.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت Realme Pad به دوربین اصلی هشت مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی مجهز خواهد بود علاوه بر این با شش گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی پشتیبانی خواهد شد. انتظار می‌رود که اولین تبلت شرکت ریلمی حداقل در دو نسخه مجهز به LTE و Wi-Fi عرضه شود. این محصول ۹ سپتامبر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 517928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.