چمران هفته آینده  به شورا می‌آید/کمیسیون‌ها موتور محرک شورا است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مهدی چمران هفته آینده به شورا می آید و با مدیریت وی کارهای شورا پیش خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری در جلسه امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شهر تهران که به دلیل نبود مهدی چمران، ریاست شورای شهر را برعهده داشت، با اشاره به شایعاتی در خصوص بیماری چمران اظهار کرد: آقای چمران هفته آینده در صحن حضور خواهد داشت؛ متأسفانه شایعات و بد اخلاقی‌هایی که هیچ حساب و کتابی ندارد در کشور ما منتشر می‌شود. او با حضورش در صحن شورا به این سخنان پاسخ می‌دهد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: کادر پزشکی به دلیل اطمینان از سلامت کامل او مدت استراحت بیشتری تعیین کردند. برای ایشان آرزوی سلامتی داریم و امیدواریم هرچه زودتر با مدیریت ایشان کار را پیش ببریم.

وی به حضور دوباره خبرنگاران اشاره کرد و گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبرنگاران می‌توانند به صورت نوبت گردشی در صحن شورا حضور یابند.

سروری با اشاره به حضور رئیس جمهور در استان خوزستان یادآور شد: حضور دولت مردمی نشان از تحقق وعده‌هایی دارد که پیش از این داده شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شکل‌گیری کمیسیون‌های تخصصی شوراهای شهر تصریح کرد: کمیسیون‌ها موتور محرک شورای شهر است و تولید محتوا و نظارت بر اساس تصمیم‌گیریهای تخصصی این کمیسیون‌ها انجام می‌شود. این کمیسیون‌ها از امروز فعالیت‌های خود را آغاز می‌کنند و به زودی وضعیت کمیسیون‌های فرعی نیز مشخص می‌شود.

کد خبر 517922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.