بهره‌برداری از بلوار پردیس و تقاطع غیرهمسطح شهدای نایبند بندرعباس

پروژه‌های بلوار پردیس و تقاطع غیرهمسطح شهدای نایبند همزمان با هفته گرامیداشت دولت با حضور نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، استاندار هرمزگان، فرماندار، رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرداری به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالحسین ارجمند، سرپرست شهرداری بندرعباس در این مراسم اظهار کرد: این پروژه در سه بخش شامل بلوار پردیس، تقاطع غیر همسطح شهدای نایبند و بازگشایی معبر مربوطه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه برای احداث بلوار پردیس از سال‌های گذشته تعداد ۱۹ ملک با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال تملک شده است، افزود: این بلوار در محور شرق به غرب و بالعکس، به طول ۱۵۳۸ متر احداث شده است.

سرپرست شهرداری بندرعباس همچنین با اشاره به احداث تقاطع غیر همسطح شهدای نایبند، ادامه داد: احداث این روگذر به طول ۲۸۷ و عرض ۱۶.۵ متر با هفت دهانه احداث شده است.

ارجمند با بیان اینکه کارایی بلوار پردیس از نظر پدافند غیرعامل و حل مشکل ترافیکی قابل توجه است، خاطرنشان کرد: ۷۸۰ تن میلگرد و ۷۹۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی در احداث این تقاطع غیر همسطح به کار گرفته شده است.

وی اظهار کرد: این پروژه از فرودگاه تا بلوار شهدا ادامه پیدا می‌کند و نهایتاً به موازات بلوار امام (ره)، به عنوان یک مسیر جدید از حیث کاهش ترافیک در مسیرهای موازی، تأثیر قابل توجهی خواهد داشت.

سرپرست شهرداری بندرعباس با اشاره به اعتبار صرف شده برای این پروژه، گفت: مجموع این پروژه شامل تملک و بازگشایی معبر، زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری بلوار پردیس و همچنین احداث تقاطع غیر همسطح با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال انجام شده است.

کد خبر 517899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.