بهتر است برای رفع هرچه سریع‌تر مشکلات مردم هم افزایی کاملی داشته باشیم

رئیس قوه قضائیه گفت:ضرورت دارد که ما برای رفع هرچه سریع‌تر مشکلات مردم و گرفتاری‌ها یک هم افزایی کاملی داشته باشیم؛ البته قبلاً هم با هم نشست داشتیم، اما الان این نشست‌ها معنا و مسئولیت دیگری دارد و باید خروجی دیگری داشته باشد.

به گزارش ایمنا به نقل از میزان، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در پایان نخستین نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا پس‌از تشکیل دولت سیزدهم که عصر امروز -شنبه ۶ شهریور ماه- برگزار شد، اظهار کرد: از کار جهادی و فشرده‌ای که مجلس در دو هفته انجام دادند تشکر می‌کنم و آرزوی توفیق بیش از پیش دارم برای دولت سیزدهم. ضرورت دارد که ما برای رفع هرچه سریع‌تر مشکلات مردم و گرفتاری‌ها یک هم افزایی کاملی داشته باشیم؛ البته قبلاً هم با هم نشست داشتیم، اما الان این نشست‌ها معنا و مسئولیت دیگری دارد و باید خروجی دیگری داشته باشد.

وی افزود: وظیفه خودمان می‌دانیم که در تشخیص اولویت‌ها، در هم افزایی، در جلوگیری از کارهای موازی و در آنچه که سریع‌تر بشود برای مردم امید آفرینی کرد انشاالله در این جلسات سران بتوانیم دنبال کنیم و بحمدالله آغاز خوبی هم بود و احساس کردم که به بعضی از موضوعاتی که پرداخته شد، موضوعات اساسی و مورد نیاز این مقطع بوده و امیدوار هستم که با استمرار این جلسات بیشتر به این موضوعات پرداخته شود.

کد خبر 517821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.