شهردار شهرکرد فردا انتخاب می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: در نهایت فردا از میان دو گزینه نهایی یک نفر به عنوان شهردار شهرکرد معرفی می‌شود.

محمدرضا بیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره علت انجام فرایند انتخاب شهردار شهرکرد در سکوت خبری اظهار کرد: سکوت شد تا اسامی افراد پیشنهادی برای شهرداری منتشر نشده و حرمت آنها شکسته نشود زیرا از بین گزینه‌های مطرح تنها یک نفر انتخاب می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال چرا جلسات بررسی گزینه‌های انتخاب شهردار شهرکرد به صورت غیرعلنی برگزار شد، افزود: برای انتخاب شهردار بخشی از جلسه غیرعلنی می‌شد تا فرصت بررسی برنامه گزینه‌های شهرداری فراهم شود و در این فرصت بتوان پالایش درستی روی برنامه‌ها انجام داد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه نزدیک ۴۶ نفر در جلسات انتخاب شهردار حاضر شده و برنامه ارائه دادند، تصریح کرد: عموماً این جلسات غیررسمی بوده است و این گونه نبوده که بخواهیم بین علنی و غیرعلنی انتخاب کنیم زیرا چند جلسه از این سلسله جلسات قبل از شروع کار شورای ششم بوده است.

وی ادامه داد: برای رعایت شرایط یکسان، زمانی که شورا رسمیت یافت، بازهم برنامه گزینه‌های انتخاب شهردار به صورت رسمی برگزار نشد.

بیاتی تاکید کرد: در کشور بیش از یک‌هزار شهر وجود دارد که کمتر شهری به صورت آنلاین برنامه گزینه‌های شهرداری را برگزار کرده است؛ ما نیز فرصت فراهم کردن مقدمات این مهم را نداشتیم وگرنه اینگونه عمل می‌شد تا مردم هم بتوانند برنامه‌ها را مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه طبق قانون جدید یک ماه فرصت برای معرفی شهردار وجود دارد، خاطرنشان کرد: در این خصوص مشکلی نیست لذا در نهایت فردا از میان دو گزینه نهایی یک نفر به عنوان شهردار شهرکرد معرفی می‌شود.

کد خبر 517787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.