تقدیم نخستین مدال طلای کاروان به رهبری و شهید مدافع حرم

دارنده طلای وزنه‌برداری پارالمپیک توکیو گفت: برای این مدال سختی‌های زیادی کشیدم و خوشحالم که نخستین طلای کاروان را کسب کردم.

به گزارش ایمنا، روح‌الله رستمی بعد از کسب مدال وزنه‌برداری دسته منهای ۸۰ کیلوگرم پارالمپیک توکیو اظهار داشت: خوشحالم از اینکه نخستین مدال طلا کاروان به نام من شد. برای کسب این مدال، در چند سال گذشته زحمات زیادی کشیدم. حتی در شرایط سخت کرونایی تمرینات را رها نکردم و جواب این زحمات را هم گرفتم. بابت این اتفاق خدا را شاکر هستم.

وی با بیان اینکه کمیته ملی پارالمپیک و کارشناسان برای من شانس مدال طلا قائل شده بودند، گفت: همه توقع داشتند و خوشحالم که جواب اعتماد آنها را دادم.

رستمی که در شکست رکورد این دسته در پارالمپیک ناموفق بود، عنوان کرد: بعد از حرکت سوم در حالی که مدال طلای من قطعی بود، تصمیم گرفتم به رکورد پارالمپیک حمله کنم اما فاصله بین حرکت آخر و رکوردم کم بود و نفس‌گیری به‌درستی انجام نشد. یکی دیگر از دلایل عدم موفقیت در ثبت رکورد آسیب‌دیدگی کتفم بود.

دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو در زمینه برنامه خود برای آینده گفت: فعلاً به استراحت می‌پردازم و به آینده فکر نکرده‌ام.

قهرمان جهان در دسته منهای ۸۰ کیلوگرم اظهار داشت: مدالم را به مردم ایران و مقام معظم رهبری تقدیم می‌کنم. این مدال را به شهید مدافع حرم، حسن عبدالله زاده و خانواده‌ام هم تقدیم می‌کنم.

منبع: فارس

کد خبر 517773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.