تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد و اسلامی استان اصفهان به وزیر فرهنگ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با صدور پیامی، انتخاب دکتر محمدمهدی اسماعیلی به سمت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن پیام تبریک رمضانعلی معتمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خطاب به وزیر فرهنگ و اسلامی دولت سیزدهم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إن الله یأمرکم أن تؤدوا الأمانات إلی أهلها

جناب آقای دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی سلام علیکم هفته دولت و سالروز شهادت دولتمردان شهید رجایی و باهنر، فرصتی برای بازخوانی اندیشه‌های نورانی و راه مقدس مردان بزرگی است که برای استقلال فرهنگی و فرهنگ ایمانی ایران اسلامی خون پاکشان را نثار کردند و شجره طیبه دین را آبیاری نمودند. تاسی به آموزه‌ها و رفتارهای قرآنی و مدیریت ممتاز شأن در اداره کشور، الگویی جاودانه برای دولت‌های ادواری گوناگون است تا مکتب ایمان و عزت همچنان سربلند و سرفراز بماند.

تقارن هفته دولت با تشکیل دولت مردمی آیه الله دکتر رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، اتفاق خجسته ای است که بار دیگر روحیه مردمی و کرامت بخشی شهیدان رجایی و باهنر به مردم را در دل‌ها زنده کرد. انتخاب هوشمندانه وزرایی که درد دین و دغدغه خدمت صادقانه دارند فرصت طلایی دیگری است تا در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی و در پاسخ به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سنگرهای کار و تلاش و خدمتگزاری، استوارتر از هر زمان بنا نهاده شود و مجاهدان راستین در نیل به آرمان‌های امام و شهیدان عزیز، به مجاهدتی دیگر مبادرت ورزند. فرهنگ یکی از جبهه‌های پر مخاطره‌ای است که همواره دشمنان در کمین آن نشسته اند تا چهره رحمانی و الهی این سرزمین فرهنگ پرور را خدشه پذیر کنند. اینک که با حسن انتخاب رئیس جمهور محترم و حسن اعتماد نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، راهبری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جنابعالی سپرده شده، خدا را شاکریم که فرزندی فرهنگ شناس و مدیری درد آشنا سکان‌داری آن را عهده دار شده است. جنابعالی که به لطف حضرت حق سوابق و کارنامه‌ای درخشان در مسئولیت‌های متعدد مدیریتی، اجرایی، پژوهشی و فرهنگی داشته‌اید این بار نیز با علمی استوارتر در جبهه فرهنگی، حضور یافتید تا به آرمان‌های فرهنگی امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب لبیک گویید. بدین وسیله ضمن تبریک این مسئولیت خطیر و حساس بر خود لازم می‌داند از طرف خود و خانواده بزرگ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و قاطبه اهالی فرهنگ هنر و رسانه خطه شهیدان و راست قامتان، برای آن عزیز در این سنگر مقدس آرزوی توفیق و سلامتی داشته و در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های اعلامی با تمام توان در جهت رشد فضائل و اعتلای فرهنگ و شکوفایی بیش از پیش هنر، ادب و دانش و بینش در عرصه فرهنگ، مجاهدانه در کنار وزیر فرهیخته و محترم برای خدمتگزاری بی منت به مردم آگاه، مؤمن و انقلابی حضور داشته باشیم.

رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

کد خبر 517762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.