احشام سرگردان در سطح شهر آستارا جمع آوری می‌شود

سرپرست شهرداری بندر آستارا گفت: در صورت مشاهده احشام سرگردان در سطح شهر، توسط نیروهای شهرداری جمع آوری شده و با صاحبان آنها در چهارچوب قانون برخورد می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری آستارا یاشار سلوکی در این باره اظهار کرد: طبق بند ۱۵ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، رها کردن احشام در سطح شهر عملی غیرقانونی و غیر بهداشتی است و این اقدام در بسیاری از مواقع باعث خسارت جانی و مالی به شهروندان و مسافران می‌شود.

سرپرست شهرداری آستارا افزود: ورود احشام سرگردان به داخل شهر، باعث ریختن فضولات آنها در معابر، آلودگی محیط شهری، از بین رفتن فضای سبز، گل‌ها، گیاهان و درختچه‌های بلوارها و میادین و خسارت به بیت المال می‌شود.

وی تاکید کرد: به منظور حفظ فضای سبز و پاکیزه نگهداشتن محیط شهری، شهروندان و روستاییان در نگهداری احشام خود دقت لازم را داشته باشند و از ورود آنها به محدوده شهری جلوگیری کنند.

سلوکی تصریح کرد: در صورت مشاهده احشام سرگردان در سطح شهر، توسط نیروهای شهرداری جمع آوری شده و با صاحبان آنها در چهارچوب قانون برخورد می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا در حاضر با بیش از ۵۵ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 517701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.