خدمات شهری مشهد بودجه مستقل می‌خواهد

رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در تلاشیم تا تعدادی از پارک‌های مشهد از لحاظ مالی خودگردان شوند.

حسن کریم‌دادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اولویت‌ها و نیازهای اساسی شهر مشهد اظهار کرد: یکی از اولویت‌های کاری کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای ششم شهر مشهد، توسعه فضای سبز مشهد با اولویت محلات حاشیه شهر است.

وی افزود: نیاز اساسی شهر وجود فضاهایی است که شهروندان و خانواده‌ها بتوانند با فراغ بال برای تفریح و سرگرمی خود و فرزندانشان به این محیط‌ها بروند که البته نیاز ضروری حوزه خدمات شهری افزایش تأمین منابع لازم نگهداری و مستقل از بودجه‌های جاری شهرداری است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای شهر مشهد ادامه داد: بنا داریم با توسعه پارک‌های بزرگ و متوسط در مقیاس محلی و به ویژه در نقاط حاشیه شهر سرانه فضای سبز را در این محلات به سطح استاندارد برسانیم.

وی با اشاره به اینکه هزینه نگهداری فضای سبز در مشهد بسیار بالاست، تصریح کرد: به دنبال اجرای طرح‌های درآمدزا و مشارکت سرمایه‌گذاران هستیم تا تعدادی از پارک‌های شهر از نظر مالی خودگردان شوند.

کریم‌دادی خاطر نشان کرد: در ادوار گذشته کارهای بسیار خوبی در حوزه فضای سبز انجام شده است و می‌توان گفت مشهد در وضعیت نسبتاً خوبی قرار دارد. دغدغه اصلی شهر مشهد تأمین آب است و اگر نتوانیم آن را تأمین کنیم توسعه فضای سبز فایده‌ای نخواهد داشت.

کد خبر 517685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.