برخورد دو خودرو ۴ مصدوم برجای گذاشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: برخورد دو دستگاه خودروی پژو و ام وی ام با یکدیگر در جاده شیراز بیضا چهار مصدوم برجای گذاشت.

محمد هادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با ستاد فرماندهی آتش‌نشانی شیراز و اعلام وقوع تصادف دو دستگاه خودرو با یکدیگر، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانی شیراز، آتش‌نشانان ایستگاه ۸ را ساعت ۲۰:۳۴ شب گذشته به محل حادثه در جاده شیراز بیضا اعزام کرد.

وی افزود: دو دستگاه خودرو سواری پژو و ام وی ام به علت نامعلومی با یکدیگر برخورد کرده بودند که طی آن راننده و سرنشین خودرو سواری پژو ۲۰۷( سه زن با میانگین سنی ۳۰ سال) و راننده خودروی ام وی ام دچار جراحت و مصدومیت شده بودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با رعایت کامل نکات ایمنی و قطع برق خودروها از نشت بنزین جلوگیری کرده و ایمن سازی‌های لازم را انجام دادند.

وی افزود: در پی این حادثه راننده خودروی ام وی ام قبل از رسیدن تیم امداد و نجات از خودرو خارج شده بود، اما سرنشینان پژو در اتاقک خودرو محبوس بودند که تیم امداد و نجات سریعاً بعد از ایمنی محل بوسیله ابزار مخصوص سرنشینان را از خودرو خارج کردند.

قانع افزود: علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور در حال بررسی است، مصدومان هر دو خودرو سواری توسط آتش‌نشانان برای انجام مداوا تحویل عوامل اورژانس شدند و خودروها به کنار بزرگراه و محل امن انتقال یافتند.

کد خبر 517671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.