گواردیولا: خرید دیگری نخواهیم داشت

سرمربی سیتیزن ها پس از ناکامی در جذب رونالدو به عنوان مهاجم هدف تیمش، اعلام کرد که دیگر به دنبال خرید هیچ بازیکنی در این پنجره نیست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، منچسترسیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی که تنها چند روز از آن باقی مانده، فعالیت بزرگی نداشت و انتقال ۱۰۰ میلیون پوندی جک گریلیش را می‌توان مهم‌ترین خرید سیتیزن ها در این فصل دانست.

در همین راستا و با نزدیک شدن به مهلت پایانی ثبت نقل و انتقالات، پپ گواردیولا انتظار هیچ ورودی یا خروجی دیگری در منچسترسیتی را ندارد. سیتی بعد از ناکامی در جذب هری کین آن هم پس از رشته مذاکرات طولانی و پی در پی، در تلاش بود تا کریستیانو رونالدو را جایگزین این هدف خود کند که با ورود ناگهانی رقیب دیرینه آن‌ها یعنی منچستر یونایتد، پروژه جذب رونالدو نیز شکست خورد.

از زمانی که سرخیو آگوئرو اجازه داشت در پایان فصل گذشته به صورت رایگان از سیتی جدا شده و به بارسلونا برود، من سیتی در جستجوی مهاجمی جدید بود. در همین حال هری کین با جدیت اعلام کرده بود که علاقه مند است تا تاتنهام را ترک کرده و به جمع شاگردان گواردیولا بپیوندد که با مخالفت مدیرعامل این باشگاه، مذاکرات طولانی طرفین به نتیجه نرسید و به همین خاطر، گواردیولا و سیتی شانس جذب لیونل مسی را نیز از دست دادند.

چندین بازیکن از جمله برناردو سیلوا و آیمریک لاپورت با جدایی از ورزشگاه اتحاد مشکلی ندارند و در این رابطه اقداماتی را نیز انجام داده‌اند، با این حال گواردیولا انتظار دارد پس از تعطیلی پنجره نقل و انتقالات در روز سه شنبه، ترکیب مشابهی نسبت به سال گذشته داشته باشد و به همین دلیل این مربی اسپانیایی، اجازه خروج را به این بازیکنان نداد.

کد خبر 517670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.