آماده سازی مرکز واکسیناسیون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

سرپرست شهرداری مشهد گفت: مرکز واکسیناسیون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی آماده و تحویل دانشگاه علوم پزشکی خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، رضا خواجه نائینی در حاشیه بازدید از روند آماده سازی مرکز واکسیناسیون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی واقع در نمایشگاه بین المللی، افزود: مدیریت شهری از ابتدای شیوع ویروس کرونا به طرق مختلف به این موضوع ورود پیدا کرده و برای پیشگیری و مقابله با آن حمایت‌های مستقیم و غیر مستقیمی را داشته است.

وی اضافه کرد: با آغاز پیک پنجم شیوع ویروس کرونا و در پی درخواست ستاد کرونا طی تفاهم نامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی مشهد، نمایشگاه بین المللی تبدیل به یک بخش منفصل درمانی شده است و متناسب با نیازهای آنها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

سرپرست شهرداری مشهد با بیان اینکه بر همین اساس در فاز اول محلی برای انجام واکسیناسیون در نمایشگاه بین المللی به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آماده سازی شده است، اظهار کرد: این محل برای واکسیناسیون خودرویی تجهیز شده و آماده تحویل به دانشگاه علوم پزشکی جهت انجام واکسیناسیون است.

خواجه نائینی تصریح کرد: همچنین سالن‌های نمایشگاه بین المللی نیز آماده است تا برای انجام واکسیناسیون و یا رفع سایر نیازها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده شود.

وی ادامه داد: با مصوبه شورای شهر مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برای مقابله با ویروس کرونا در نظر گرفته شده است که بخش اعظم آن در تجهیز و آماده سازی نمایشگاه بین المللی هزینه خواهد شد.

سرپرست شهرداری مشهد با اشاره به اینکه امیدواریم این اقدام در تسریع واکسیناسیون که بهترین راه برای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا است تأثیر گذار باشد، افزود: در مجموع شهرداری مشهد آمادگی واگذاری ۱۶ محل برای انجام واکسیناسیون را دارد که تا کنون ۱۰ مرکز آماده سازی و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گذاشته شده است.

کد خبر 517640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.