همراهی دستگاه‌های اجرایی در مسیر توسعه پایدار بندرعباس ضروری است

شهردار منتخب بندرعباس گفت: همراهی سایر دستگاه‌های اداری و اجرایی استان در مسیر توسعه پایدار شهر و خدمات‌رسانی به شهروندان ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی در دیدار با سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: باید نگاه جهادی همراه با برنامه مشخص در مجموعه شهرداری بندرعباس حاکم شود که در این رویکرد، تاکید زیادی به تعیین اولویت‌های شهری داریم.

وی افزود: در این مسیر، همراهی سایر دستگاه‌های اداری و اجرایی استان در مسیر توسعه پایدار شهر و خدمات‌رسانی به شهروندان ضروری است.

شهردار منتخب بندرعباس با بیان اینکه توسعه شهر با همراهی شهروندان از سرعت بیشتری برخورد خواهد بود، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مجموعه‌ای چند جانبه، همواره در برنامه‌ها و اقدامات توسعه کشور پیش‌قدم بوده و حضور آن در بسیاری از بخش‌ها کارگشاست.

نوبانی ضمن قدردانی از همکاری‌های گذشته این مجموعه در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان، اظهار امیدواری کرد: بتوانیم با افزایش همکاری‌های میان شهرداری و بخش‌های مختلف سپاه پاسداران در راستای رونق‌بخشی به شهر و رفع مشکلات موجود اقدام کنیم.

منتظر اقدامات اساسی در شهر بندرعباس هستیم

سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این نشست با ابراز خرسندی از انتخاب شهردار مردمی و با انگیزه در مجموعه شهرداری بندرعباس، اظهار کرد: با تغییرات صورت گرفته، منتظر اقدامات اساسی در شهر بندرعباس هستیم.

وی افزود: علیرغم تمامی اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در بندرعباس، جای خالی یک برنامه اساسی و جامع در برخی بخش‌ها احساس می‌شود.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با تاکید بر ضرورت نگاه جهادی در مدیریت شهری بندرعباس، خاطرنشان کرد: در مجموعه قرارگاه مدینه منوره آماده هرگونه همکاری و همراهی با مجموعه شهرداری بندرعباس هستیم.

کد خبر 517633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.