نوسازی و بهسازی دو المان شاخص بوشهر

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندر بوشهر در خصوص شایعاتی پیرامون جابه‌جایی المان‌های شهر گفت: جابه‌جایی این المان‌ها فقط برای نوسازی و بهسازی بوده است.

به گزارش ایمنا، عبدالله کردگار در این باره اظهار کرد: المان‌های واقع در نوار ساحلی به دلیل رطوبت و دمای زیاد هوا پس از مدتی رنگ و سازه آن‌ها رو به فرسودگی می‌رود که باید برای نوسازی و بهسازی آن اقدام کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به نبود امکان استقرار تجهیزات کارگاهی در جوار المان‌های بوشهر و میدان المپیک مقرر شد این دو المان برای مدت کوتاهی برای تعمیرات به کارگاه سند بلاست و رنگ آمیزی ساخت برود.

سرپرست شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: در این زمینه پیشاپیش با قدردانی از صبر و بردباری شهروندان سعی می‌شود تا المان‌ها پس از تعمیر در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل‌های استقرار خود نصب شوند.

کردگار یادآور شد: در این راستا المان میدان المپیک نیز امروز برداشته می‌شود تا در اسرع وقت نسبت نوسازی و بهسازی آن اقدام شود.

وی افزود: پیش از این شایعاتی پیرامون جابه‌جایی المان‌های یاد شده در فضای مجازی بوشهر مطرح شده که صحت نداشته و جابه‌جایی المان‌های بوشهر فقط برای نوسازی و بهسازی بوده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 517629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.