مهم‌ترین اولویت‌های توسعه شهری سامان

رئیس شورای اسلامی شهر سامان گفت: رفع مشکلات صنایع نیمه مزاحم شهر در برنامه قرار دارد.

غلامرضا چهلگردی سامانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: توسعه پارک ۴۳ هکتاری شهرداری که در آن درختکاری شده از اقداماتی است که در شورای ششم دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: زمین دو هکتاری طرح گردشگری چمالی، بازگشایی معابر بلوار معلم و ولی عصر، بازگشایی مسیر خیابان عمان، بازگشایی پاسداران به خیابان ارشاد و توسعه پل زمان خان از نیازهای شهر سامان است.

چهلگردی تاکید کرد: احداث پارکینگ طبقاتی پل زمان‌خان که هفت هزار و ۵۰۰ متر زمین برای آن تملک شده و در مرحله جذب سرمایه گذار قرار دارد، یکی دیگر از اولویت‌ها خواهد بود.

وی افزود: سنگفرش خیابان‌های اصلی مانند عمان، ارشاد، ذوب آهن، امام، بلوار معلم و کارگر، جدول کشی خیابان‌های اصلی، روکش آسفالت معابر اصلی از مشکلاتی است که در شهر سامان وجود دارد و در دستور کار برنامه‌های شورا برای پیشرفت شهر قرار دارد.

چهلگردی با بیان اینکه در راستای توسعه گردشگری با سرمایه‌گذاران در حال رایزنی هستیم تا طرح هتل اجرا شود، گفت: طرح توسعه ۴۳ هکتاری باغ گردو رقم وارداتی، کمپ ورزشی، پارک بانوان و پارک خانواده از برنامه‌های شورای ششم است.

رئیس شورای اسلامی شهر سامان، تصریح کرد: بازنگری طرح جامع شهر که تقریباً تکمیل شده، بازنگری طرح تفصیلی شهر، رفع مشکلات صنایع نیمه مزاحم شهر سامان و طرح توسعه هتل گل‌های شهرداری سامان از دیگر برنامه‌ها برای توسعه شهر است که امیدواریم بتوانیم در چهار سال آینده آن را محقق کنیم.

کد خبر 517620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.