جمع‌آوری دکه‌های غیرمجاز، آرامش را به ناژوان بازگرداند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری با همکاری دستگاه‌های مرتبط، در دو مرحله با اطلاع رسانی، اخطار و تذکر دکه‌های غیرقانونی و غیرمجاز را جمع‌آوری کرد و آرامش به ناژوان بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید امیر سامع در یک گفت و گوی رادیویی با اشاره به تصمیم‌گیری در شورای ششم در خصوص دغدغه‌های شهروندان پیرامون مسائل حوزه خدمات شهری اظهار کرد: با هماهنگی شورای منتخب مردم جلساتی با مدیریت شهری، سرپرست شهرداری و معاون خدمات شهری و مدیران در بخش‌های مختلف برای بررسی موضوعات و چالش‌های اولویت‌دار کلانشهر اصفهان برگزار شده است.

وی افزود: یکی از موضوعات نگران کننده سه ماهه اخیر در ناژوان، ایجاد سد معبر و وضعیت نامناسب دکه‌ها و غرفه‌های غیربهداشتی عرضه کننده مواد غذایی و قلیان بود که به لحاظ بهداشتی و اجتماعی مشکل ساز شده زیرا فضای امن منطبق با حضور خانواده‌ها در ناژوان را تحت تأثیر قرار داده بود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: سرپرست شهرداری، معاون خدمات شهرداری و مدیران، هماهنگی لازم را با دستگاه قضائی و نیروی انتظامی انجام دادند و در دو مرحله با اطلاع رسانی، اخطار و تذکر دکه‌های غیرقانونی و غیرمجاز جمع‌آوری شده و آرامش به ناژوان بازگشت.

وی تاکید کرد: بی شک اگر افراد برای معیشت و امرار معاش خود در صدد ایجاد فضای کار هستند، باید شغل آنها رعایت کننده مسائل بهداشتی شهروندان نیز باشد.

سامع با ابراز خرسندی از وضعیت فضای سبز شهر، از معاونت خدمات شهری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز که علی‌رغم محدود بودن منابع آب و شرایط اقلیمی با کمترین خسارت نگهداری از فضای سبز شهر را انجام دادند، تشکر و قدردانی کرد و گفت: اینکه فضای سبز شهر باید حق طبیعی و درست خود از منابع آب را داشته باشد، موضوع مهمی است که امیدواریم در جلسات هم‌اندیشی و همفکری با دستگاه‌های استان و کشاورزان، تعامل‌ها ادامه یافته و شهر فضای سبز مناسب را حفظ کند زیرا این وضعیت برای محیط زیست، سلامتی شهروندان و مقابله با ریزگردها بسیار حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه تصمیمات شورای ششم در حوزه خدمات شهری با محوریت کرونا و گره گشایی از مشکلات مردم که به سبب تبعات ناشی از شیوع کرونا ایجاد شده خواهد بود، اظهار کرد: کرونا فصل جدیدی را در زندگی مردم و نحوه رفتار آنها، اقتصاد، تفریح و آموزش ایجاد کرده به طوری که با آسیب‌ها، تهدیدها و فرصت‌هایی رو به رو هستیم که با درایت می‌توان آن‌ها را به فرصت تبدیل کرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان و تحقق شهر هوشمند یکی از راهکارهای اساسی برای تبدیل کردن تهدیدهای کرونا به فرصت است.

وی تاکید کرد: می‌توانیم در برابر تهدید کرونا با بکارگیری روش‌های مناسب و آسیب‌شناسی درست، اجرای اقدامات صحیح را برنامه‌ریزی و اجرا کنیم که این موضوع در بخش‌های مختلف مورد توجه قرار خواهد گرفت.

کد خبر 517611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.