وزیر بهداشت: ۳ هزار بیمار کرونایی در اهواز بستری هستند

وزیر بهداشت یکی از مؤثرترین راهکارهای مقابله با کرونا را انجام واکسیناسیون دانست و گفت: مردم باید نسبت به دریافت هرگونه واکسن موجود و انجام واکسیناسیون خود به سرعت اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهرام عین اللهی در اینستاگرام خود نوشت:

"یکی از مؤثرترین راهکارهای مقابله با کرونا انجام واکسیناسیون است که مردم باید نسبت به دریافت هرگونه واکسن موجود و انجام واکسیناسیون خود به سرعت اقدام کنند. تخصیص سهمیه واکسن به خوزستان مطلوب است و تا ایام مبارک دهه فجر انجام واکسیناسیون کامل مردم کشور برنامه‌ریزی شده است. "

وزیر بهداشت در پست دیگری نوشت:

" پنجم شهریور ماه زاد روز حکیم محمدبن زکریای رازی، فرصتی است تا خدمات و تلاش تمامی داروسازان و تلاشگران عرصه تأمین، توزیع و عرضه خدمات دارویی را ارج بنهمیم. اگرچه خدمات داروسازان مربوط به روز و مقطع زمانی مشخص نبوده و هر لحظه که نیازمندی در بستر بیماری خود، به نیت برخورداری از شفای الهی دارو دریافت می‌نماید دست مهربان داروسازانی را که در صنعت داروسازی، پیشخوان داروخانه‌ها و سایر بخش‌های تأمین و تدارک دارو مشغول خدمت شبانه‌روزی می‌باشند، لمس می‌نماید، اما در دوران پاندمی کرونا تلاش و جهاد این قشر محترم بیش از پیش شایسته تقدیر است. بازار ۹۹ درصدی تولید داخل، ارتقا روزافزون داروی داخلی، توزیع یکپارچه داروی با کیفیت و قیمت یکسان و مناسب در سراسر کشور، تولید داروهای درمان کرونا در کمترین زمان در داخل و کاستن از وابستگی از واردات این داروها، تولید واکسن کرونا با تمامی پلتفرم‌هایی که در دنیا مطرح است، افتخار انکارناپذیری به شمار می‌رود که از وجود لطف و تأیید الهی بر زحمات و خدمات این قشر فرهیخته حکایت می‌نماید. در پایان سلامتی و موفقیت‌های روزافزون جامعه ارجمند داروسازی کشور را در نیل به هدف بزرگ مرجعیت علمی و رفع نیازهای جامعه از خداوند متعال خواستارم. "

عین اللهی همچنین در پست دیگری منتشر کرد:

"در سفر استانی به خوزستان و بازدید از بیمارستان گلستان اهواز:

"متأسفانه شهر اهواز در وضعیت قرمز است، حدود ۳ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان‌های اهواز بستری هستند. تنها راهی که می‌تواند بیماری کرونا را کنترل کند واکسیناسیون است. هر نوع واکسنی که وزارت بهداشت وارد کند خوب است مردم به دنبال مارک خاصی در واکسن نباشند. "

وزیر بهداشت: ۳ هزار بیمار کرونایی در اهواز بستری هستند

وزیر بهداشت: ۳ هزار بیمار کرونایی در اهواز بستری هستند

وزیر بهداشت: ۳ هزار بیمار کرونایی در اهواز بستری هستند

کد خبر 517525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.