وزنه‌بردار پارالمپیک ایران: کارم طبق پیش‌بینی جلو نرفت

وزنه بردار پارالمپیک وزن منهای ۶۵ کیلو گرم گفت: در هفت، هشت ماه گذشته فشار مضاعفی به خودم وارد کردم برای اینکه بتوانم این جایگاه را تغییر بدهم.

به گزارش ایمنا، امیر جعفری بعد از کسب مدال نقره در وزنه‌برداری پارالمپیک توکیو اظهار کرد: خیلی خوشحالم که با این مدال کاروان ایران وارد جدول مدال‌های پارالمپیک شد. خیلی دوست داشتم این مدال طلا باشد و تلاشم را هم کردم. امیدوارم مردم کشورم این مدال را از من بپذیرند.

وی در خصوص اینکه چرا نتوانست در مهار وزنه‌های دوم و سوم موفق عمل کند، تصریح کرد: کار من طبق پیش‌بینی جلو نرفت. این بخشی از شرایط مسابقه است و نتوانستم وزنه‌ها را ثبت کنم.

وزنه بردار پارالمپیکی وزن منهای ۶۵ کیلوگرم ایران درباره اینکه با کسب مدال نقره بالاتر از پیش بینی‌های کمیته ملی پارالمپیک ظاهر شده است، گفت: در هفت، هشت ماه گذشته فشار مضاعفی به خودم وارد کردم برای اینکه بتوانم این جایگاه را تغییر بدهم. حتی می‌توانست این مدال خوشرنگ‌تر باشد ولی همین که توانستم این جایگاه را ارتقا بدهم و این مدال را به نام ایران بگیرم، خوشحال هستم

جعفری درباره حریفانش در این دسته یادآور شد: حریف چینی را به خوبی می‌شناختم. او قهرمان سه دوره پارالمپیک است و این چهارمین مدال او است. می‌دانستم او چه وزنه‌ای را می‌تواند ثبت کند و شرایط مسابقه به گونه‌ای پیش رفت که الان به نقره قانع هستم.

منبع: ایسنا

کد خبر 517481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.