جزئیات حوادث تصادف تا حریق پارکینگ عمومی جنب بیمارستان صدوقی+ عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان حوادث ساعات گذشته را تشریح کرد.

فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه تصادف، اظهار کرد: تصادف خودروی پراید در خیابان اشراق شمالی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اطلاع داده شده است.

وی افزود: در ساعت ۰۰:۵۸ بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف پراید با مینی بوس و محبوسی سرنشینان خودروی پراید واقع در خیابان اشراق شمالی به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان خاطرنشان کرد: فوراً اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره شش به محل اتفاق اعزام شدند.

وی گفت: آتش‌نشانان علاوه‌بر ایمن سازی محل، راننده و سرنشینان سواری پراید را که مصدوم و محبوس شده بود آزادسازی و تحویل عوامل اورژانس شهر دادند.

جزئیات حوادث تصادف تا حریق پارکینگ عمومی جنب بیمارستان صدوقی+ عکس

حریق پراید در پارکینگ عمومی جنب بیمارستان صدوقی

کاوه آهنگران با اشاره به حریق خودرو در پارکینگی شش طبقه، اضافه کرد: این حادثه در ساعت ۷:۲۳ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اطلاع داده شد، حریق خودروی سواری پراید در پارکینگ عمومی جنب بیمارستان صدوقی رخ داده است.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان از ایستگاه شماره چهار و پنج به محل حریق واقع در خیابان بزرگمهر اعزام شدند و بلافاصله پس از حضور به موقع توانستند آتش را مهار و از سرایت شعله به خودروهای مجاور جلوگیری کنند.

کارگاه چسب‌سازی طعمه حریق شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان با اشاره به وقوع حریق در کارگاه تولید چسب، تصریح کرد: این حادثه در ساعت ۹:۲۷ امروز طی تماس تلفنی شهروندان منطقه خوراسگان مبنی بر رؤیت دود و شعله از یک کارگاه تولیدی به آتش نشانی اصفهان اطلاع داده شد.

وی با تاکید بر اینکه علت حادثه در دست بررسی است، ادامه داد: بلافاصله ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۱۵ با اطفائیه سنگین و نیمه سنگین راهی محل حادثه شدند و در اسرع وقت حریق را کنترل و از سرایت آتش به کارگاه‌ها و مغازه‌های مجاور جلوگیری کردند.

جزئیات حوادث تصادف تا حریق پارکینگ عمومی جنب بیمارستان صدوقی+ عکس

کد خبر 517450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.