برای بازی با پیراهن ذوب آهن خیلی انگیزه دارم/ شک نکنید با تارتار موفق می شویم

هافبک تازه وارد ذوبی ها این فصل مهره اصلی تارتار در میانه میدان خواهد بود. او امیدهای زیادی به موفقیت گاندوها با حضور مهدی تارتار در این فصل دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین ابراهیمی هافبک تازه وارد تیم ذوب‌آهن که فصل گذشته نیز قصد داشت در اصفهان توپ بزند اما با حواشی که پیش آمد به فولاد خوزستان پیوست. وی اما حالا و بعد از حضور مهدی تارتار در جمع سبزپوشان اصفهانی به جمع گاندوها اضافه شد. حضور ابراهیمی هافبک آماده این روزهای ذوب آهن در اصفهان بهانه‌ای شد تا با این بازیکن در خصوص فصل بعد و وضعیت تیم ذوب‌آهن به گفت و گو بپردازیم که در ادامه می‌خوانید:

بعد از یک فصل دوری، این بار در نهایت با ذوب آهن قرارداد امضا کردی.

سه یا چهار پیشنهاد خوب داشتم اما ذوب آهن را انتخاب کردم. خیلی خوشحالم که به این تیم پیوستم و شاگرد مهدی تارتار شدم. احساس می‌کنم سبک بازی ام با ذوب آهن و تفکرات سرمربی هماهنگ است. با توجه به بازیکنانی که به تیم پیوسته‌اند یا از قبل حضور دارند این امکان وجود دارد که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سال گذشته نیز بازیکن مدنظر رحمان رضایی بودی اما پس از چند روز از تیم جدا شدی، دلیل خاصی داشت؟

دوست ندارم زیاد در خصوص پارسال صحبت کنم. مشخص است که چه اتفاقی برای تیم افتاد. همه دیدند که ذوب آهن چگونه ضربه رفتار بعضی افراد را خورد و در حال حاضر چیزی که برایم مهم است این است که بازیکن ذوب آهن هستم و خیلی خوشحالم که به این تیم آمده‌ام. همیشه این تیم را دوست داشته‌ام و امیدوارم که امسال بتوانیم رتبه‌ای خوب و در شأن تیم با قدمتی مثل ذوب آهن در لیگ برتر داشته باشیم. متأسفانه دو سال است وضعیت مناسبی برای تیم رقم نمی‌خورد.

در آخرین گفت و گویی که داشتی گفته بودی که مصدومیت خیلی به عملکردت در فصل گذشته ضربه زد و به نوعی اذیت شدی. فکر می‌کنی امسال بتوانی روی فرم باشی و در میانه میدان به تیم کمک کنی؟

برای بازیکن به میدان نرفتن هزاران تبعات دارد. سال گذشته تمرینات سنگینی را تجربه کردم و جواد نکونام واقعاً از این لحاظ حرفه‌ای کار می‌کرد و به ما سخت می‌گرفت. می‌توانید از دیگر شاگردان نکونام بپرسید، تمام بازیکنان سال اولی که با ایشان کار کردند مصدوم شدند و انگار باید از این فیلتر می‌گذشتند. تمرینات ایشان کامل اصولی و سطح بالا بود و شاید بازیکنان ایرانی نتوانند این تمرینات را تحمل کنند و در واقع چنین توانی را ندارند.

اگر صحبتی با هواداران ذوب آهن داری می‌توانی از همین تریبون به گوش آنها برسانی.

این را می دانم که هواداران ذوب آهن سختی زیادی کشیده‌اند و باید تمام تلاش مان را برای خوشحالی آنها داشته باشیم. در واقع این تیم همیشه پر مهره بوده و توقعات از آن بسیار بالاست. این قول را می‌توانم به هواداران بدهم که با آمدن کادر فنی جدید و بازیکنانی که در تیم حضور دارند یا اضافه می‌شوند شک نکنند دغدغه سقوط یا نتایج بد نخواهند داشت و یک تیم خوب و با کلاس و البته منظم را در لیگ بیست و یکم خواهند دید.

یکی از هافبک‌های اصلی تیم در فصل بعد هستی. فصل بعد را چطور می‌بینی؟

بازی در میانه میدان و البته رقابت با دیگر بازیکنان آماده لیگ سخت خواهد بود. تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می‌دهم و باید این را اضافه می‌کنم که خیلی برای حضور در میدان انگیزه دارم. در واقع می‌خواهم خیلی چیزها را به برخی افراد ثابت کنم. انشاالله سال خوبی برای من و تیم ذوب آهن رقم بخورد.

و اما صحبت پایانی…

جای تأسف دارد که به دلیل شرایط حاکم بر جامعه و شیوع بیماری کرونا از هوادران دور هستیم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش رود که آنها نیز به ورزشگاه بیایند و شاهد موفقیت تیم خود باشند. از هواداران درخواست دارم تا عادی شدن شرایط دعای خیرشان را از خانه روانه تیم کنند تا بتوانیم سال خوبی را برای فوتبال اصفهان و البته ذوب آهن بزرگ رقم بزنیم.

گفت و گو از: امیر شمس _ خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 517429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سینا IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    0 0
    ایشالا موفق باشی تو تیم