غیررسمی، رونالدو به منچسترسیتی پیوست

ستاره پرتغالی یوونتوس پس از اعلام رسمی درخواست جدایی از یووه، راهی منچسترسیتی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی که سه سال در باشگاه یوونتوس حضور داشت و با رؤیای کسب لیگ قهرمانان اروپا به این تیم پیوسته بود، سرانجام پس از ناکامی در کسب این عنوان تصمیم به خروج از یوونتوس گرفت و به منچسترسیتی پیوست.

در بازی ابتدایی فصل سری آ، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیم یوونتوس از قراردادن رونالدو در ترکیب اصلی تیم خودداری کرد که همین مسئله باعث حواشی بسیار زیادی شد. در ادامه نیز رونالدو طی تمرینات با مصدومیت مشکوک بازوی راست مواجه شد و خیلی زود تمرینات تیمش را ترک کرد.

سلسله اتفاقات روزهای اخیر خبر از تمایل رونالدو به جدایی هرچه سریع‌تر از یوونتوس می‌داد. کاپیتان تیم ملی پرتغال که هنوز یک سال دیگر نیز از قرارداد با تیم باشگاهی اش باقیمانده، به صورت رسمی درخواست خروج خود را به سران باشگاه یوونتوس اعلام کرد تا سران این باشگاه با اعلام شرایط خود به منچسترسیتی، تمایل به مذاکره را نمایش دهند.

سرانجام با چراغ سبز یوونتوس و تمایل بسیار زیاد رونالدو به جدایی که تا حدی باعث ناراحتی مدیران بانوی پیر نیز شد، این بازیکن توانست با منچسترسیتی بر سر قراردادی دو ساله با دستمزد نزدیک به ۱۵ میلیون یورو به توافق برسد تا مسیر او از تورین جدا شود.

هنوز منابع رسمی خبری در خصوص پیوستن رونالدو به منچسترسیتی منتشر نکرده اند، با این حال چند تن از خبرنگاران مطرح ایتالیایی از جمله جورجا چنی به عنوان معروف‌ترین مجری ورزشی در ایتالیا و جیانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مطرح اسکای اسپورت ایتالیا، خبر از جدایی رونالدو و قطع همکاری او با یوونتوس دادند.

شنیده‌ها حاکی از تمایل یوونتوس به بازگرداندن مویزه کین و یا خرید اسکاماکا به عنوان جایگزینی برای رونالدو در خط حمله است. البته هنوز همه چیز تمام نشده و دو باشگاه بر سر جزئیات نهایی به توافق نرسیده‌اند، با این حال اقدامات خاص رونالدو از جمله جمع کردن وسایلش از رختکن یوونتوس نشان می‌دهد که باید پس از سال‌ها، رونالدو را در منچستر و این بار در تیم آبی پوش ببینیم.

کد خبر 517383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.