۵۲ طرح عمرانی در شهرستان فریدن افتتاح شد

فرماندار فریدن گفت: به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار اصفهان در شهرستان فریدن ۵۲ طرح در بخش‌های مختلف با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید تقی معین الدینی امروز- پنجشنبه- چهارم شهریور ۱۴۰۰- در آئین افتتاح طرح‌ها اظهار کرد: امروز به مناسبت هفته دولت در شهرستان فریدن با حضور استاندار اصفهان و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی ۵۲ طرح در زمینه‌های مختلف با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل مرمت قنوات، آبیاری تحت فشار، احداث پست هوایی پمپاژ آب فضای سبز، تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار، احداث ۲۰ نیروگاه خورشیدی پنج کیلو وات، اجرای طرح هادی در قالب زیرسازی، آسفالت، جدول گذاری بخشداری مرکزی و زنده رود است.

فرماندار فریدن با بیان اینکه امروز ساختمان پانسیون پزشکان و دستگاه سونوگرافی و رادیولوژی بیمارستان شهید رجایی داران راه‌اندازی شد، افزود: احداث ساختمان بیمه سلامت و جاده منطقه گردشگری امامزاده عبدالله دامنه کلنگ زنی شد.

معین الدینی خاطرنشان کرد: در شهرستان فریدن ۲۸۲ واحد مسکن محرومین با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات با کارمزد پنج درصد برای هر واحد در دست احداث است که اکنون ۱۸۴ واحد از این مسکن محرومان تکمیل و افتتاح شده است.

کد خبر 517365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.