پاکسازی اصلی‌ترین ورودی شهر

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت: پاکسازی اساسی در ورودی شمالی شهر بندرعباس به عنوان اصلی‌ترین ورودی شهر انجام شده است.

به گزارش ایمنا، پوریا دروار با بیان اینکه ورودی‌های شهر بندرعباس باید زیبا و خالی از هرگونه زباله و نخاله باشد، اظهار کرد: با توجه به وجود حجم قابل توجهی از زباله و نخاله در این محدوده، کار پاکسازی این ورودی‌ها در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه طی پاکسازی انجام شده بیش از ۳۰ تن زباله و نخاله از این ورودی جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: سایر ورودی‌های بندرعباس نیز در ادامه این عملیات پاکسازی می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس ادامه داد: زیباسازی ورودی شهر همان اندازه اهمیت دارد که خیابان‌ها و معابر شهر مورد توجه است.

دروار ادامه داد: بندرعباس دارای چهار ورودی از سمت شمال، شرق و غرب است که بعد از پاکسازی ورودی اصلی شمالی شهر سایر ورودی‌ها نیز در ادامه پاکسازی خواهند شد.

وی با اشاره بر اینکه متأسفانه برخی از کسبه و رانندگان وسایل نقلیه زباله را در ورودی شهر رها می‌کنند، تصریح کرد: هر چند محل‌هایی جهت تخلیه زباله در بعضی از ورودی‌ها تعبیه شده، اما متأسفانه گاهی اوقات زباله‌ها در حاشیه جاده اصلی رها می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با فرهنگ سازی، آموزش و رعایت بیشتر از سوی شهروندان، شاهد کاهش این مشکل در ورودی‌های شهر باشیم.

منبع: ایلنا

کد خبر 517358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.