طرح کاهش شکایات مردمی در دیوان عدالت اداری

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با شناسایی عناوین شکایات متعددی که توسط شهروندان در دیوان عدالت اداری علیه سازمان مطرح می شود، ساز وکار رفع مشکل و استرداد یکباره دعاوی در عناوین ذیل اجرا شد که باعث کاهش ٤٨ درصد آمار شکایات مطروحه علیه سازمان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی سالاری در اینستاگرام خود نوشت:

"طرح کاهش شکایات مردمی در دیوان عدالت اداری

با شناسایی عناوین شکایات متعددی که توسط شهروندان در دیوان عدالت اداری علیه سازمان مطرح می‌گردد، ساز وکار رفع مشکل و استرداد یکباره دعاوی در عناوین ذیل اجرا شد که باعث کاهش ٤٨ درصد آمار شکایات مطروحه علیه سازمان می‌شود؛

الف: اخذ مصوبه هیأت دولت برای پرداخت غرامت دستمزد (حقوق ایام بارداری) استفاده کنندگان از مرخصی زایمان مازاد بر ٦ و تا ٩ ماه، کاهش سالیانه حدوداً ١٤٠٠٠ فقره شکایت معادل ٤٠ درصد شکایات مطروحه علیه سازمان

ب: هماهنگی با دولت برای عدم کسر ٢٪؜ کسورات درمان از بازنشستگان جانبازان و ایثارگران و کاهش تعداد سالیانه ٢٥٠٠ فقره شکایت معادل ٨ درصد شکایات مطروحه علیه سازمان و برخی موارد دیگر، برای استرداد و کاهش شکایات مردمی، در دست پیگیری و اقدام است. "

طرح کاهش شکایات مردمی در دیوان عدالت اداری

کد خبر 517348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.