محمدی: سیستم حمل و نقل شهر داران ساماندهی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر داران گفت: سیستم مسافربری و سیستم حمل و نقل شهر داران ساماندهی می‌شود.

محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پس از مراسم تحلیف و به دنبال عدم موافقت اعضای شورای شهر با ابقای شهردار، رضا حاج شریفی به عنوان سرپرست شهرداری داران معرفی شد.

وی افزود: در انتخاب گزینه شهردار آینده احساسی عمل نخواهیم کرد، معیار این انتخاب پاک دست بودن و دارای تخصص و تجربه و توانمند به امور شهری است تا بهترین گزینه برای این امر مهم انتخاب شود.

رئیس شورای اسلامی شهر داران با اشاره به برنامه‌های شورای دوره ششم شهر داران، گفت: با توجه به شرایط کنونی شهر و امکانات موجود برنامه‌های آتی شورای شهر داران به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تعیین شده است.

محمدی گفت: نظافت عمومی شهر، ساماندهی فضای سبز و مبلمان شهری، رفع سد معبر، ساماندهی دست فروشان و ایجاد بازار روز و آسفالت معابر و کوچه‌های خاکی شهر از مطالبات به حق شهروندان است و در الویت کار شورای شهر قرار دارد.

وی از دریافت ماشین آلات کمپرسی، غلطک و لودر برای شهرداری داران خبر داد و گفت: تکمیل پد هوایی با هماهنگی اورژانس شهرستان در حال انجام است.

رئیس شورای اسلامی شهر داران افزود: آماده سازی بخشی از پارک شقایق شهر برای ورزش همگانی، اسکیت و والیبال، اصلاح گلخانه شهرداری، اتصال خروجی فاضلاب محله اشجرد، اصلاح و مرمت پیاده‌روها و رنگ آمیزی جداول و سرعت گیرها و نصب تابلوهای ترافیکی، ساماندهی ترمینال مسافربری و سیستم حمل و نقل شهری انجام خواهد شد.

محمدی ادامه داد: اخطار به مالکان بافت فرسوده خطر ساز، ساماندهی محل دفن زباله‌ها، انتصاب کارشناس بازدید و پلیس ساختمان در شهرداری، پیگیری انجام ورودی و خروجی شرق و غربی و کمربند جنوبی شهر داران، ساماندهی گردشگری شهر و تعریف پروژه به منظور درآمد پایدار شهرداری از دیگر برنامه‌های شورای شهر است.

کد خبر 517347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.