فعالیت ۴ اکیپ تعمیر و نگهداری ملزومات ترافیکی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور جلوگیری از بروز اختلال در عملکرد چراغ‌های راهنمایی و ملزومات ترافیکی ۴ اکیپ تعمیر و نگهداری به صورت مستمر آماده ارائه خدمات هستند.

به گزارش ایمنا، سعید جهانگیری گفت: عملکرد مطلوب چراغ‌های راهنمای بدون بروز اختلال در مدیریت و کنترل ترافیک عبوری از تقاطع‌های سطح شهر و کاهش آمار تصادفات بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: به این منظور یک اکیپ تعمیر و نگهداری چراغ‌های راهنمایی سطح شهر همواره به صورت آماده‌باش است تا در صورت بروز نقص در چراغ‌های راهنمایی سطح شهر نسبت به رفع آن اقدام کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: همچنین به منظور رفع آسیب‌های وارد شده به تابلوها و ملزومات ترافیکی ۳ اکیپ تعمیر و نگهداری به صورت مستمر در حال فعالیت است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: تعمیر و نگهداری تابلوها و تنظیم چراغ‌های راهنمایی و رانندگی از این جهت حائز اهمیت است که اگر خللی در عملکرد این تجهیزات رخ دهد قطع به یقین شاهد اختلال در ترافیک عبوری از معابر سطح شهر خواهیم بود.

وی یادآور شد: همچنین آسانسور پل هوایی شهید بابایی نیز مورد بازرسی قرار گرفت تا در صورت وجود نقص نسبت به رفع آن اقدام شود زیرا عملکرد مطلوب و سالم بودن این آسانسور در تردد شهروندان به ویژه سالمندان و معلولان جسمی حرکتی از عرض معبر زیر پل بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 517341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.